utflyttet stavanger dame Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 kan annbefale de, masse fint og sitter bra på
Corneliuss Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Var inne og kikket og så ut som de hadde veldig mye fint =O) Hvordan er størrelsene? Aner ikke hva jeg skal bestille ettersom jeg er usikker på hvilken størrelse jeg havner opp på - og hvordan de er i størrelsene i forhold til feks Triumph. Vet du? =O)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg er også interessert i hvordan størrelsene er, spesielt Cake lngerie og Hot Milk! Synes de har så nydelig undertøy og mange fine ammetopper
Hanna30 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Størrelsene er litt store synes jeg. Har nettopp kjøpt en del derfra, og var redd det skulle være for lite. Men alt var heller litt stort! Men jeg blir vel tjukkere etter hvert, så beholder alt:) Synes de har mye fint der, og det er veldig behagelig å ha på, myke stoff! Jeg har ikke gravidundertøy fra Triumph, men en del vanlig undertøy. Det fra mammatrend er større i størrelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå