Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg fikk aldri noe tilbud om utredning tross i 1Sa og 2 Ma. Det er sånt som skjer og man vet ikke hvorfor- ble jeg møtt med. Og så gikk det plutselig bra denne gangen! jeg har lært meg at kroppen har sine veier, enda man synes man gjør alt det rette og lever sunt osv. jeg tror biologien og kroppen lever sitt liv uansett.............man kan bare påvirke til en viss grad, og så gjelder det å holde på til man treffer "gullegget".

Jeg er fremdeles redd hvis jeg ikke kjenner liv på noen timer, og nå er jeg i uke 29!!!!!!jeg tror det bare sitter i en, når man har vært igjennom det vi har som har mistet flere ganger. men nå kjenner jeg jo babyen selv, og det kan du glede deg til!Det er det beste!Og blir du engstelig-skrik deg til en UL eller legetime for å høre hjertelyd!

Jeg begynte å tro det skulle bli en levende baby etter duo-test og ultralyd i uke 13/14. Da sa flere gynekologer at dette var en utrolig fin baby, med masse liv og spontanbevegelser, og de ville tilogmed bruke bildene i undervisningsøyemed. Da kunne jeg tro på dem, dette også etter å ha vært på hyppige UL siden uke 6 som deg, og babyen hadde alltid spontanbevegelser, og det er tegn på en sunn og frisk baby sier de som vet.

men jeg tror at dine høye Hcg nivåer forteller om et svært levedyktig foster, så dette går bra, det er jeg helt sikkerpå!

Lykke til, og fortsett og oppdater oss-jeg vil ihvertfall følge deg på ferden!

Klemmer til dere 3.........

Takk for betryggende svar. :)

Regner også med at jeg puster litt mer når vi forhåpetligvis krysser de tolv. Nå føler jeg at jeg lever litt fra ul til ul.. Har ny på fredag, 6+3...

Har også fått lovet svangerskapsoppfølging av gynekologen min, og jordmoren hun samarbeider med. Så jg håper jg slipper skrike meg til sjekk om jeg bli stresset underveis. :)

Jeg skal selvsag oppdatere.

Det føles faktisk godt at folk følger med oss. :) Litt rart det der, man kjenner jo ikke hverandre. Og likevel har jeg sel opplevd flere ganger å bli kjempeglad når de som sliter får det til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...