Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde jo ikke fått prøveresultatene i postkassen idag som jeg hadde trodd

Så jeg ringte Fürst for å høre idag jeg

Det var jo særdeles spennende

4+0 hadde jeg HCG på 250

Gjennomsnittet for ett-barns graviditet da er 101

For tvillinger er det 205

Og for tre eller flere er det 257

.......

Nå skal det sies at alt mellom 2 og 2088 er rapportert for ett-barn

og mellom 17 og 1823 for tvillinger

og mellom 23 og 1157 er raportert for trillinger eller flere i følge den statistikken jeg har sjekket opp mot

Blir spennende med ny test i morgen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141728109-hcg-resultater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er det vanlig å ta flere HCG tester? Vi har nemlig kun tatt en for å bekrefte graviditet, og ingenting mer, skulle vi gjort det kanskje?

Jaja vi skal jo til vår første tidlige UL til uka, så da får vi jo bekreftet om det virkelig er noe der da.

Lykke til med ny HCG, moro med flerlinger i tilfelle ;) Jeg håper nesten på det her hos oss :)

Annonse

Ja, som oftest tar de 2 eller tre tester for å se at stigningen er bra. For det er stigningen som indikerer at ting utvikler seg i riktig retning.

Regner med jeg får ul neste uke en gang, vil bare ha resultatene på hcg-prøven i morgen først... :)

Oi, så spennende! Her har jeg tatt en liten pause fra forumet, og så kommer jeg tilbake til så mange spennende og gode nyheter! Gratulerer med positiv test og bra hcg-nivå!

Lykke til med testen i dag - du har jo tydeligvis et supert grunnlag nå! Er veldig spent på å få følge med :-)

Annonse

Ny hcg idag

3900!!!!

Fremdeles gravid

Ut fra en oversikt over hcg nivå:

Det viser at av 2905 gravide i en underskelse er det bare 106 som har rapportert tall som ligner på våre, og vært gravid med ett barn og målt hcg på dag 20.

Og for tvillinggraviditeter er det av 1107 stk, 219 som har rapportert lignende tall.

Dette blir helt sykt spennende på ul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...