Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Ok, hvor tidlig kan man merke graviditetstegn? Jeg og mannen hadde sex fredag, altså for 6 dager siden, vi hoppet av i svingen *knis*. Min syklus har vært de siste gangene, 26 dager og dagen vi hadde sex var jeg på dag 10. Siden helgen har jeg hatt stikninger i magen på den ene siden og i dag er jeg skikkelig øm nederst i magen. Dette kan jo være eggløsningssmerter (har skikkelig utflod og klør som bare det) men kan ikke huske at jeg noen gang har merket det så mye tidligere! Vet det er et teit spørsmål, men er det noen som har vært ute for noe lignende og kan gi meg tilbakemelding? Jeg er også øm på den ene brystvorten!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Kan noen legge dette på skravlesiden for HI?
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Tja, jeg merka det omtrent før flekken på lakenet var tørr sist gang, da med kvalme, og jordmor bekrefta at det var mulig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 mye utflod og kløe nedentil er graviditetstegn :-) (mine erfaringer ) drister meg til å si gratulerer jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå