Gå til innhold

Luksusfellen igår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Tenker det var litt flaut for hun dama og levere datteren sin i barnehagen i dag.. Iført sin jakke til 6000kr og Burberry sko handlet på kreditt. Ha ha ha!!

Ergrer meg at det gikk så lett for dem å få forhøyet huslånet, slik at de kunne dekke kredittkort gjelden. Samt at de fikk en bil til disposisjon av moren hennes da de solgte sin egen.

Er redd de ikke lærte noenting, og kommer til å fortsette i samme tempo med forbruket sitt.

Hun dama er det mest bortskjemte kvinnemennesket jeg har sett før!! Oppførte seg som en liten unge der hun satt å forsvarte innkjøpene sine! Lett å være storkar på krita gitt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, hun ga ikke inntrykk av å være verken gjennomført sympatisk elle av de smarteste, men du plasserer deg godt og grundig i den samme kategorien med idiotinnlegget ditt.

Skrevet

HI: Idiotinnlegg??? Hva er problemet ditt? Du er vel av samme kaliber selv siden du føler deg så truffet?

Skrevet

Langt ifra, jeg har aldri hatt et kredittkort eller forbrukslån i hele mitt liv. Og det er lov å ha synspunkter om folk som lever på den måten. Men å lage et rent mobbeinnlegg der du uhemmet koser deg over at hun sikkert ikke føler seg særlig bra i dag, og ergrer deg over at de beholdt leiligheten - det er mer enn idioti, det er slemt. Fatter ikke at et voksent menneske kan oppføre seg sånn. Er slik fjortiser holder på, og så vokser de fleste fra det.

Skrevet

HI har det nok ikke så godt med seg selv. Antakelig har hun noe hun skammer seg fælt over, hun også, og så sparker hun nedover for å kunne føle at noen tross alt er verre enn henne. Trist, egentlig.

Skrevet

Å herregud! Hva feiler det deg, hi? Det der er ren mobbing. Og så spør du andre hva problemet deres er??? Håper inderlig ikke du er noens mor, for i såfall oppdrar du garantert fremtidige mobbere.

Skrevet

Syntes faktisk det var ganske merkelig jeg at hun sto der så glad og lettet på slutten.

De hadde jo fortsatt 3 mill i huslån, ingen bil og 100 000 i kreditkortgjeld...

Virket som hun trodde at nå var alle problemer løst og at hun plutselig var blitt rik og kunne fortsette som før.

Skrevet

HI her:

Jo jeg er mor :-) En ansvarlig mor som betaler regninger og handler på H&M slik at vi ikke står i fare for å miste hjem og bil :-)

Mener man må tåle kritikk når man stiller opp på et slikt program og med den "attituden" der.

Jeg skrev jo ikke at jeg ønsket de skulle miste leiligheten, men at det var SYND det ordnet seg så lett og at de sikkert ikke fikk noen skikkelig "lærepenge".

Har sett samme programmet flere ganger før, og vanligvis er da folk mere ydmyke og skjønner at de har levd over evne.

Men i gårsdagen program var ikke det tilfelle. Man må da tåle kritikk når man handler Uggs til 1500kr og jakke til 1700kr til et barn på 2 år når man ikke har råd til det, og betaler regninger med kredittkort!?!?!?

Har ingenting med mobbing å gjøre!

Skrevet

Rettelse: Innlegget ditt er ren mobbing. Har ingen ting med kritikk å gjøre. Du godter deg vilt over et annet menneskes ulykke, koser deg med tanken på at hun sikkert føler seg flau i dag. Må være trist å være et slikt lite menneske som du er.

Skrevet

"Tenker det var litt flaut for hun dama og levere datteren sin i barnehagen i dag.. Iført sin jakke til 6000kr og Burberry sko handlet på kreditt. Ha ha ha!! "

Herregud, for en smålig, skadefro, jævlig person du fremstår som, hi. Hvordan i helvete får du det til at dette ikke er mobbing? Og det ergrer deg at de fikk hjelp, at de ikke måtte krype skikkelig? Blir helt satt ut, jeg!

Skrevet

I valget mellom et nek med manglende økonomisk sans og en mobber, velger jeg neket any time. Hva feiler det folk, egentlig? HI er vel blant dem som gjerne skulle sett gapestokken gjeninnført?

Skrevet

Hmmmm, men drittslengingen til HI er IKKE mobbing, eller???

Jeg er enig med hovedinnlegget her, er i sjokk ennå etter episoden igår! Var den store snakkisen her på kontoret idag....

Skrevet

Nei. Det er ikke mobbing å fortelle en mobber at det er det hun er. Og det er hun. Enig med de andre her, det er ganske sjokkerende oppførsel fra en dame som anser seg selv for å være en ansvarlig mor.

Skrevet

Å, så det ergrer deg at de ikke ble ydmyket nok?Du skulle gjerne sett dem bli dratt skikkelig ned i dritten?

Skrevet

Eh... Du mener det er samme sak å kaste masse dritt om en person som ikke kan forsvare seg, og å komme med kritikk av drittslengeren?

Skrevet

Jeg ble mobbet som barn. Hater å lese slikt som dette. Og hi, dersom du ikke tror at dette er mobbing, sier det alt om deg.

Skrevet

Er enig med HI jeg. De kunne jo hvertfall prøvd å late som at de skjønte at de hadde driti seg ut økonomisk.

Og ja... hun virker jo totalt tilbakestående og bortskjemt hun dama...

"man blir ikke like varm i jakker som koster under 1700kr"... hun hadde seriøst fortjenty en skikkelig lærepenge.

Men hun bor jo sammen med en dott da, så er nok ikke håp for de nei.

Skrevet

Artig å se denne tråden versus den i går.

Skrevet

"Artig" vet jeg ikke. Men i alle fall godt å se at ikke alle der ute er like epatiløse og skadefro.

Skrevet

I går var "alle" oppgitt over kvinnen i LF, i dag skal hi mobbes som lager nok en tråd. Jo, det er artig. Trenden skapes som regel i de første svarene. De som mobber hi her, er ikke et hår bedre.

Skrevet

Er vel ikke sikkert det er de samme menneskene som svarte i går og i dag? Noen forsvarte henne dessuten i går også.

HI får høre det fordi hun lager et innlegg der hun setter seg på sin høye hest og rakker ned på en person som ikke kan forsvare seg, og det er langt verre enn å være økonomisk uansvarlig. Det siste er dumt, det andre er slemt.

Skrevet

Hjelpes! Og folk lurer på hvorfor barn mobber?

Skrevet

Så i kampen mot mobbing er det riktig og godtatt å...MOBBE mobberen? Smart. Artig og.

Skrevet

Hva går mobbingen her ut på, da? Å fortelle en person at hun er en mobber, og at det er avskylig oppførsel?

Skrevet

I går ble dama slaktet i lignende innlegg, mens i dag så er det HI som er

er et dårlig mennesker. Rart det der, starter først en med et negativt svar, så følger resten av saueflokken etter.

og ja dama var vel noe av det mest irriterernde og usjarmerende kvinnemennesket som går i to sko, nettopp fordi hun ikke viste en smule anger og lot som om hun ikke skjønte problemet med forbruket sitt.

Skriver lot som fordi det kan ikke være et voksent menneske som oppfører seg slik, mer en til de grader bortskjemt person , som er er vant til å få det som hun vil. Hvis ingen forteller henne det, hvordan skal hun da forbedre seg ? Når en stiller opp i et slikt program så må man regne med kritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...