Gå til innhold

Det stinker promp ute!! Hehe... Pga vulkanen eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettop vasket huset, skulle ta full gjennomluftning her for å få skikkelig god, frisk luft her inne.

Mhm, den friske luften stinker promp! hehe... Regner med det er pga vulkanen?

Bor rett utenfor Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor også rett utenfor Bergen. Vi har vinduene lukket, men det er dessverre ikke pga vulkanen, men fordi de lokale bøndene har spredd møkk på alle jorder som finnes i mils omkrets. Minner ikke så mye om promp, mer drit...:(

Skrevet

Bor også i Bergen og kjente også det lukta et eller anna, svovellignende lukt. Trodde det bare var innbildning, fori jeg hadde sånt fokus på den aska, men da var det ikke det da altså. Hmm.

Skrevet

Jg bor på østlandet og her stinker d også promp ;p

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Var på jobb i dag, jobber på hagesenter i bergen. Kjente lukta og lurte på om det var noen som hadde ødelagt en gjødselsekk eller noe, men han mente det var vulkanskyen. var visst noen stoffer som lagde den lukta. Kjente den godt ja=)

Skrevet

Jeg hadde også vasket huset i dag og skulle lufte ut, men lukket fort igjen for å si det sånn. Stiiiinket på sandsli også.

Skrevet

stinker på sørlandet også:-D

Skrevet

Jeg kjetftet på samboeren min idag fordi de stinket fis i hele leiligheten og jeg trodde det var han som hadde prompet,hehe. Stakkaren nektet for det men jeg trodde ikke på han, før jeg gikk ut og kjente prompe lukt i gaten

Skrevet

Lukter seriøs promp her i Oslo også!

Skrevet

promp hele landet med andre ord=( Ikke noen god lukt nei=))

Skrevet

Hahahaha, ser for meg samboeren din som blånekter og du står på ditt med at han har prompet ut huset :P

Ikke noe behagelig lukt nei. Kjenner ikke noe til den nå da, men er vel kanskje blitt vant med den?

Skrevet

Hehe, jeg var på lekeplassen med sønnen min i ettermiddag, og syns det lukta så bæsj...Tenkte at den ungen som satt på huska ved siden av sønnen min, hadde noe grandiost i bleia....

Jøss, så det lukter over hele landet...Tenk hvordan det må lukte på Island da, dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...