ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Nettop vasket huset, skulle ta full gjennomluftning her for å få skikkelig god, frisk luft her inne. Mhm, den friske luften stinker promp! hehe... Regner med det er pga vulkanen? Bor rett utenfor Bergen.
brooklyn Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg bor også rett utenfor Bergen. Vi har vinduene lukket, men det er dessverre ikke pga vulkanen, men fordi de lokale bøndene har spredd møkk på alle jorder som finnes i mils omkrets. Minner ikke så mye om promp, mer drit...
Babyønske �� Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Bor også i Bergen og kjente også det lukta et eller anna, svovellignende lukt. Trodde det bare var innbildning, fori jeg hadde sånt fokus på den aska, men da var det ikke det da altså. Hmm.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 http://www.ba.no/nyheter/article5072176.ece Jeg fant, jeg fant! hehe... Så det er nok svovel som stinker :/ Og kanskje litt bønder, en god blanding! hehe
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Naa-lukter-det-Island-i-Bergen-1067236.html
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Jg bor på østlandet og her stinker d også promp ;p
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Var på jobb i dag, jobber på hagesenter i bergen. Kjente lukta og lurte på om det var noen som hadde ødelagt en gjødselsekk eller noe, men han mente det var vulkanskyen. var visst noen stoffer som lagde den lukta. Kjente den godt ja=)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Jeg hadde også vasket huset i dag og skulle lufte ut, men lukket fort igjen for å si det sånn. Stiiiinket på sandsli også.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Jeg kjetftet på samboeren min idag fordi de stinket fis i hele leiligheten og jeg trodde det var han som hadde prompet,hehe. Stakkaren nektet for det men jeg trodde ikke på han, før jeg gikk ut og kjente prompe lukt i gaten
Marius og Jonas! Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Lukter seriøs promp her i Oslo også!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 promp hele landet med andre ord=( Ikke noen god lukt nei=))
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2010 Hahahaha, ser for meg samboeren din som blånekter og du står på ditt med at han har prompet ut huset Ikke noe behagelig lukt nei. Kjenner ikke noe til den nå da, men er vel kanskje blitt vant med den?
Papegøyeblomst Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 Hehe, jeg var på lekeplassen med sønnen min i ettermiddag, og syns det lukta så bæsj...Tenkte at den ungen som satt på huska ved siden av sønnen min, hadde noe grandiost i bleia.... Jøss, så det lukter over hele landet...Tenk hvordan det må lukte på Island da, dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå