Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #51 Skrevet 16. april 2010 Hehe jeg drømte faktisk i natt at han hadde vært utro i alle de 10 årene vi har vært sammen. Men sånn i virkeligheten, Nei det tror jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #52 Skrevet 16. april 2010 Noen på denne tråden gjør meg forbanna..Det er de som sier at alle vi som velger og ikke gå rundt og tro at mannen er utro er dumme mehe?? VI VET utroskap skjer, men hvorfor i heiteste huleste, granskauen inni helvete skal man går rundt og anta at en av personene osm betyr mest for en på denne jord er utro? Nei, vi har ingen garanti for at han IKKE er utro.....Men igjen, hva hjelper det på forholdet og gå og være mistenksom, bekymre seg for hva han gjør om jeg ikke sitter og niglor på'n..... Jeg mener at alle dere som ler av oss som velger og anta at mannen IKKE er utro, går rundt og er så mistenksomme, sjalu og iakttagende at alle deres menn har vært og kommer til å være utro.For JEG ville ikke vært et forhold hvor mannen ikke stolte på meg,- ergo antar jeg at mannen vil jeg skal stole på ham. Og det gjør jeg, til motsatte er bevist. Igjen, hva godt gjør det for et forhold og gå rundt og anta det verste om et menneske? I slike tilfeller skal man IKKE være føre var iallefall..Er man gift, bor sammen, har barn så tjener man da ingenting på åTRO at så og så mange menn er utro, ergo er HAN også det??? Vil vel gå så langt og si at de som hele tiden frykter mannen/damen er utro er på god vei til å drive partner til utroskap..Man er jo beskyldt for utroskap uansett og da kan man vel like så gjerne VÆRE det??? Eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå