Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #28 Skrevet 15. april 2010 Jeg er 100% sikker på at han ikke er utro. Det må isåfall ha skjedd før vi flyttet sammen... (Var sammen 2 mnd før vi ble samboere) Jeg som fører overtiden hans, har kontrollen på økonomien (så ser alt av penger som går inn og ut), han jobber på en arbeidsplass med bare menn, han er veldig hjemmekjær, har vært ute uten meg 2 ganger de siste årene og da med jobben, de var bare menn.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #29 Skrevet 15. april 2010 ja mannen min har vært "utro"... Jeg hadde et sidesprang, han hadde et. Så var vi ferdig med det Like greit å ha testet ut myten om gresset på den andre siden lenge før vi valgte å bli en familie:) Vi fant begge ut at det var langt ifra så gjevt som en skulle tro.. Bare kjas og usikkerhet, og URdårilg sex! Blir vel sånn når man gjør det av nysgjerrighet, og ikke pga dårlig forhold.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #31 Skrevet 15. april 2010 hoho, jeg vet at mannen til en av de som signerer med nick i denne tråden faktisk har vært utro. (Selv om hun tydeligvis ikke tror det er tilfelle)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 15. april 2010 #32 Skrevet 15. april 2010 Nei, det er jeg ganske sikker på at han ikke har vært..
ellen-propellen Skrevet 15. april 2010 #33 Skrevet 15. april 2010 Jeg vet han var det en gang helt i starten av forholdet. Det kan og være han har vært det siden,men i så fall er det bare one night stand. Tviler meget sterkt på det da.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #34 Skrevet 15. april 2010 Ja, men ikke mot meg. Jeg har vært og, men ikke mot han
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #35 Skrevet 15. april 2010 Nei, vi jobber sammen og er stort sett sammen hele tiden. Vi knuller annenhver dag og han har ikke endret atferden sin på noen som helst måte. Han kan umulig være utro. Han var utro med meg da jeg møtte han og jeg ville kjent igjen atferden på en utro mann tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #36 Skrevet 15. april 2010 Mye dumme folk her. Over 50% av menn er jo utro engang i løpet av sin tid. Så er nok mange av dere som har utro menn uten å vite det. Dumme nek!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 15. april 2010 #37 Skrevet 15. april 2010 Hvor har du den statestikken fra?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #38 Skrevet 16. april 2010 Nei. Han er dårlig til å lyve. Men kommer det noe sånt for en dag...så mister han meg.Så enkelt er det!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #40 Skrevet 16. april 2010 Vet 100% sikkert at han ikke har vært det:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #41 Skrevet 16. april 2010 Jeg tror ikke han har vært utro. Ikke fordi han er så edel og har så noble holdninger, men fordi - som han sa - han hadde dødd av dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #42 Skrevet 16. april 2010 Nei, hvorfor skal jeg gå rundt og tro det så lenge han ikke har gitt meg grunn til det? Her i gården lever vi etter "gjør mot andre osm du vil andre skal gjøre mot deg"...SÅ jeg går ikke lenger med en "flørt" enn hva jeg øsnker mannen gjør og vice verca.. Om det verste skulle skje, og det viser seg han har vært utro, er det på ræva ut. Det vet han,og det vet jeg..ALtså, om jeg gjør noe han ikke godtar i forhold til utroskap. SÅ om vi velger "den veien" så vet vi hvor den ender. SÅ enkelt kan det gjøres..Nei, fylla kan IKKE brukes som unnskyldning. VI er voksen mennesker og drikker frivillig, da kan man ikke drite i alt av etikk og moral og lover og regler og skylde på "black outs" og rus.....Om man vet man gjør ting man ellers ikke gjør i fylla som kan bringe problemer inn i forholdet, så må man slutte og drikke før noe galt skjer, eller fortsette og ta konsekvensene om noe skulle skje. ENn så lenge tror jeg det best, skal man gå og være mistenksom så får man i verste fall sorgene to gang.
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #43 Skrevet 16. april 2010 Aner ikke. Det er hans problem - om det er et problem.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. april 2010 #44 Skrevet 16. april 2010 Hadde jeg trodd det hadde han ikke lenger vært mannen min... Så nei.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #45 Skrevet 16. april 2010 Det at dere bare knuller annenhver dag, tyder jo på at han også knuller en annen dame annenhver dag. Nekter å tro at mannen din kan gå en hel dag uten å få pult.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #46 Skrevet 16. april 2010 Jeg vet mannen min ikke har vært utro. Han har ikke samvittighet til det, og klarer heller ikke å skjule noen ting. Ihvertfall ikke noe sånn! Dessuten har han opplevd utroskap på den andre siden, og han kunne aldri funnet på å gjøre noe sånn mot meg. ..og vi går ikke ut på byen hver for oss. Så alkohol er heller ingen "trussel".
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #47 Skrevet 16. april 2010 No way. Føler meg veldig trygg på det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #48 Skrevet 16. april 2010 nei, det tror jeg ikke. hadde jeg gått rundt å trodd det, ser jeg ikke poenget med å være sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #49 Skrevet 16. april 2010 Syns det er litt artig at dere tror mannen kun kan være utro på natta i fylla og at det koster penger. HAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #50 Skrevet 16. april 2010 Nei, jeg vet han har vært utro. For mange år siden og før vi fikk barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå