Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 vi har det slik at min mann vil jeg skal begynne å jobbe,når vår nr 2 blir 1 år og begynner i barnehage.. Jeg vet det er logisk at vi begge skal jobbe med tiden, og at vi ikke har råd til å ha bare en inntekt og 2 unger i barnehage.. men jeg har aldri jobbet tildligere! da jeg bare har gått skole..(først barne-og ungdomsarbeider, deretter allmenn påbygging) når jeg ble gravid med nr 1,hadde jeg 3 mnd igjen på skolen.. fullførte skolen,og ble bare hjemmeværende etter dette.. som jeg er den dag i dag.. jeg vil jo gjerne ha jobb,få penger,være uten bekymringer++ men jeg tør ikke engang å gå på jobbintervju,når den tid kommer (tenker å søke på å bli barne-og undomsarbeider-lærling) jeg kjenner det bare knyter seg i magen,med tanke på å arbeidslivet.. jeg har rett og slett gått for lenge hjemme tror jeg ...... hva skal jeg gjøre for å ikke være redd for arbeidslivet?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg vet ikke hvor mange år du har vært hjemmeværende, men det høres ut som at du kanskje vil trenge litt ekstra hjelp i en jobbsøkingsprosess. Ta kontakt med NAV (be om en timeavtale hos en saksbehandler). forhåpentligvis kan de hjelpe deg i gang. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Det ukjente er alltid skummelt det. Du skal se det blir bedre når du kommer i gang med en jobb og forhåpentligvis får koselige kollegaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå