blond Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg har sett i mange innlegg at folk nesten skammer seg fordi de bruker tid på dib. De har nesten et hemmelig liv her, hehe... Hva med dere, er det en hemmelighet at dere bruker bam eller forteller dere om det som dere forteller om alle andre ting? Jeg ser ingen grunn til å fortelle høylydt om det, men prøver heller ikke å skjule at jeg bruker tid her. Hvis noen av vennene mine hadde spurt etter nicket mitt ville jeg ikke fortalt det, men hvis de spurte om jeg var "blond" ville jeg bekreftet det. Jeg har møtt noen dibbere jeg har kjent nicket til som ikke har visst mitt. Det er litt rart. Folk her inne blir nesten som litterære personer. Man får et forhold til dem, men kjenner dem ikke på ordentlig. Man kjenner navnet deres, men ikke ansiktet.
Lene~mor til tre Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Nei jeg synes ikke det er flaut, hva er gærnt med å være her da ? hehe. Jeg gjør som deg, jeg roper det ikke akkurat ut høylytt ut men skjuler det heller ikke.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 tror vi er ganske like her;) gjør som dere.
Ranveig R Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Nah, skammar meg ikkje. Men kjenner at eg kanskje tilbringer for mykje tid her og på DiB (som teknisk sett er det same som "her", men denne sida vil vel for alltid vere BaM for meg), når eg stadig vekk begynner ein setning med "Eg leste på DiB..." Veit ikkje om nokon eg kjenner her inne, men om det er nokon så veit dei truleg kven eg er. Er nok lett å kjenne igjen, men eg skriver heller ingen ting eg ikkje kan stå for om eg blir konfrontert med det... Eller, eg kjenner sjølvsagt ei veldig god veninne her inne, men det er fordi det var her (eller på DiB) vi møttes ein gong i 2006. Mamma og søstera mi har spurt meg om det er ok at dei (viss dei no sit og surfar og kjeder seg) ser innom på DiB og "snokar" i kva eg skriv. Det gjer meg ingen ting, så eg sa vel bekomme (ingen av dei har små barn, så dei har sånn sett ingen ting her å gjere, men skjønar at dei likevel kan titte innom for underholdning). Eg "snokar" på eit forum der søstera mi henger og, synest det er kjekt å lese kva ho skriv
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 nei er ikke flau, men roper ikke høyt om det....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Nei det er ikke flaut i det hele tatt. Jeg snakker ikke om det her jeg bor for jeg synes det er deilig at jeg anonym her inne og ingen vet hvem jeg er. Men mine nærmeste venner vet det jo, men siden de ikke er her har de ikke spurt om nicket mitt og jeg heller ikke sagt det.. Jeg kjenner en her inne da, som er her av og til, og vi kjenner hverandres nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå