Gjest ibla Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er det sånn at arbeidsgiver er pålagt å tilrettelegge for meg som gravid? Lurer på om jeg feks kan be om hjemmekontor, sitter med kontor/data-jobb som fint kan gjøres hjemme, MEN de måtte i så fall fått lagt inn nødvendige program på min bærbare jobb-pc, i utg. punktet er programmene jeg trenger kun tilgjengelig i docking på jobben. Det er flere som har hjemmekontor pga behov for dette. Tror dere jeg kan foreslå dette? (har ikke lyst til å bli helt sykemeldt, hvilket antakelig er alternativet, hvertfall på sikt).
kakkabette mai10+april12 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg har hatt hjemmekontor ca en gang i uka de siste månedene, men så er arbeidsplassen min veldig god på å tilrettelegge for gravide (er mange jenter som er rundt 30, så det er stadig gravide her..). Jeg går ut i permisjon i dag uten å ha vært sykemeldt underveis, så det kommer jo jobben til gode også at jeg har kunnet orke å jobbe hele veien. Så jeg anbefaler absolutt å spørre om dette dersom de har mulighet til å ordne programmene på pc'en din. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå