Gå til innhold

Trøttheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg ork, gi meg styrke, gi meg energi, gi meg en beger fyldt med kjærlighet..Kjærlighet får jeg en del fra min skjønne deiligeste skatt på jorden som er mitt barn :):)))

Guri hvor er jeg trøtt i dag. Hva skal jeg gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt i dag? En dag med trøtthet er da vel overkommelig? Legg deg å sove når barnet sover....

Har vært trøtt hver dag i ett år jeg. Baby som ikke liker å sove, holder det fortsatt gående 2-3 timer om natta. 15 mnd gammel. Har prøvd mye, lite nytter.

Så kan ikke gjøre annet enn å holde ut, slappe av når jeg har muligheten til det, legge meg tidligere om kvelden.

Glad jeg ikke har jobb. Det hadde ikke gått, å gå hjemme går greit for da kan jeg legge opp dagene etter dagsformen.

Skrevet

Jeg har kanskje vært det i en lengere periode. Jeg har en baby som våkner hver natt kun 1 gang heldigivs, men babyen kan holde det gående leeeennngge da hun våkner. Ikke gråter hun, hun ligger enten og bare tuller, inniemellom kommer det skriker lyder, og da får jeg helt fnatt. Hun styrer slik på, at jeg blir helt i svime. Rulling rundt og rundt. Det er som en hel ny verden har åpnet seg for hun..Helt utrolig. Hun har jo kunnet rullet leeeennnggge..Mi er 8 mnd...Det er såååå leeeennnnggge siden at hun sov hele natten...

Jeg bare gleder meg inntil hun sover hele natten igjennom igjen...Jeg savner det...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...