Mamma til tre :o) Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 men tør ikke teste enda... IKM i dag, etter min stabile syklus på 28 dager. Etter at jeg tok ut hormonspiralen i november har jeg pleid og spotte ca en uke før mens, men denne gangen er det ingenting.. men, som regel har jeg hatt kraftige EL smerter etter uttak av spiralen, noe jeg aldri har hatt før, og denne mnd tror jeg ikke at jeg har kjent når jeg har EL, så kan jo hende jeg ikke har hatt det... har ikke tatt El-tester. men da er det i tilfelle første gangen jeg ikke har hatt EL.. Har kjent på tappen, og den er knallhard, lukket og sitter høyt. Bestilt meg billigstrimler i dag, får de sikkert ikke før over helga.. krysser fingra for at det ern spire inni der, 5 pp. nå.. mitt første barn er p-pillebarn, andremann satt i 1. pp, så uvant å måtte vente..
Tøvsjura Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Hei! Skjønner godt din utålmodighet. Har selv hatt uregelmessige sykluse etter p-sprøyte slutt i juni i fjor, og hatt vansker med å finne el. Hadde gitt opp hele greia, men så ble jeg altså gravid når jeg minst ventet det. Er ca 4-7 dager over ikm og testet positivt på strimmel i dag ;-) Avvent et par dag og ta en test ;-) Har selv to barn som kom som perler på en snor, men det tok meg altså nesten 10 mnd å bli gravid. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå