Gå til innhold

Burde jeg dra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgenkveld er jeg invitert på vinkveld hos ei veninne. Jeg har en liten sønn på 10 uker.. Jeg har ikke vært borte fra han en hel kveld siden han ble født, bare småturer på butikken. Om jeg drar så blir han hjemme med pappan sin.. han er veldig flink med gutten, så sånn sett er det ikke noe problem - og gutten tar også flaske, så han sulter ikke. Men er det for tidlig å dra ut nå? Han er jo bare litt over 2 mnd.. huff.. samtidig frister det litt å bare være med veninner igjen. Jeg får litt vondt i mammahjertet mitt, ja.

Hva tror dere ? Hvor gammel var deres baby når dere dro på vinkveld eller lignende ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra du :) er jo ikke verdens undergang :) en gang må være den første.. og du må jo ikke drikke ;)

KOOOOOOOOOOOS DEG!

Skrevet

Jeg synes du skal ta deg en tur ut jeg. Så lenge pappaen føler seg komfortabel med det og babyen tar flaske så er det ingen grunn til at du skal være hjemme.

Jeg var nok ikke borte fra babyen min på noe sammenkomster eller noe slikt før han var 4 mnd, men det var av andre grunner...

Hva med å ta en liten tur da? deilig å komme seg ut litt :)))

Skrevet

Min første var 6 uker da jeg var ute første gang, men da hadde jeg henne med... Hun sov ikke så lenge om gangen og var avhengig av puppen, så det var ikke noen annen mulighet her.. (Å bli hjemme var ikke et alternativ;)

Skrevet

Ja, det syns jeg du skal .:)

Jeg og mannen var borte første gangen når Will var 11 uker,han var hos bestemor og bestefar og det gikk helt fint .

Kos deg .

Skrevet

Ute av huset eller på fest? Hvorfor var det ikke et alternativ å bli hjemme?

Skrevet

Jeg var på utdrikningslag med venninna mi når knøttet var 6 uker. Han overnattet med foreldrene mine som han kjente veldig godt, så det var igrunn verst for mitt hjerte;)

Dra du:)

Skrevet

Sønnen min var to måneder når jeg dro ut med venninner og mannen var aleine med ham i noen timer. Det gikk helt fint:) Han er ikke det minste traumatisert.

Skrevet

På venninnekveld.. Og jeg hadde veldig lyst til å skravle med mine gode venninner, så jeg tok småtten med. Ikke noe problem.

Skrevet

Får bruke bim uttrykket:

Kom deg på hue og ræva ut!!

Hehe

Skrevet

Takk for svar alle sammen:-) Da sniker jeg meg ut en liten tur i morgen.. Blir nok litt blandende følelser - men skal nok klare å kose meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...