ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 tidlig i svangerskapet hadde jeg innveldig ul. siden det var så tidlig. Når går grensa til att de kan se med utvendig ul? er det etter 3mnd? eller gjør de det da og bare for å se bedre kanskje? spørr bare fordi jeg synes det var veldig ubehagelig med innvendig siste jeg hadde det. hvis du har privat time kan man be om kun utvendig ul da? tenket å bestille en time nå.. men ønsker sårt ikke innvendig.. er i uke 13. takk for svar=)
kmne+ida+sara Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg svarer her og jeg Jeg var på UL ida jeg var akkurat 12 uker, og hun prøvde først utvendig, men måtte ta innvendig, fordi livmoren ikke var kommet høyt nok til å få bilder utvendig... Men har hørt om enkelte som har fått utvendig også på den tiden. Så det er vel veldig individuelt utifra kroppene våre! Lykke til og hold oss oppdatert!!! Klem!
snupis Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Hei:) Jeg tok faktisk innvendig i både 9+6 og i dag 13+6 og så alt kjempefint:) Så jeg tror om du tar UL nå, så kan det gå fint utvendig. Lykke til:)
snupis Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 ..skulle så klart være utvendig:) Hei hvor det går!!!!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg tok utvendig UL da jeg var 11+2 og det gikk helt fint. Veldig bra bilder, men smo en annen her sier så kan det nok komme an på hvordan livmoren ligger. Hørte hjertelyd så lett som bare det når jeg var 10+1 (hos lege) også, og har kjent spark tidlig til å være førstegangs (uke 16), så mange ting kan tyde på at min livmor ligger lett tilgjengelig Mille på familie-klinikken sa til meg da jeg bestillte time sist at det er sjeldent problemer med utvendig UL i uke 12 og at det vanligvis også går helt fint i uke 11 og 10
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Tok UL då eg var 11+0. Legen ville ta innvendig men eg bad om utvendig og det gjekk heilt greit. På sjukehuset har dei ei grense på 12 veker.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Jeg skal til Ultralyd førstkommende mandag og da er jeg 13+3. Er spent på om jeg får utvendig da, eller om jeg må ta innvendig igjen. For da jeg var til UL da jeg var 12+0, så ble det innvendig. Kunne godt tenke meg å ta utvendig denne gangen, men om man ser bedre innvendig enda, så er vel det best?
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Hej:) Jeg tok utvendig UL da jeg var 12+5 og det gikk helt fint:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Ja da skal jeg jammen meg høre om jeg kan få utvendig denne gangen altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå