Gå til innhold

noen som kan være så snille og hjelpe meg litt :):)?

*septemberbaby*

Anbefalte innlegg

Jeg tar nå noen fag på høyskolen for å få fullført årsstudiumet jeg begynte på ifjor.... ( har ca 80% studieelastning )

Er gravid med termin i spetember...

Det jeg har gjort er å søke meg inn på 2.året så jeg kan fortsette fra årsstudiumet. Problemet er: jeg tar nå noen av fagene jeg skal ha på 2 året no ( 2 fag ) og har fått stipend for disse ditte året?

hvordan blir det da når jeg søker permisjon? får jeg fullt stipend selv om jeg har fått dekt de 2 fagene fra før??

Spiller det noen rolle hva man har studert før man går ut i permisjon? må det være fortsettelsen på linjen du går du har permijson fra? er vell så lenge man har hatt rett på støtte fra lånekassen 6 mnd før fødsel?`el er de enda mer trangsynte:P?

tenker og på å søke meg inn på et nytt studie.. sykepleieren eller noe, så ta permisjon fra det,. da vet jeg vertfall jeg får fullt med penger siden de fagene har jeg ikke hatt før.. men har jeg overhodet rett på støtte om jeg gjør det slik? begynner på 1 året på noe annet..? har jo studert 6 mnd før fødsel økonomifag så jeg dekker jo den regelen til lånekassen.

siste spørsmål: om jeg hadde komt inn på sykepleieren og søkt permisjon, måtte jeg ha begynt på denne linjen da etter endt permisjon for at pengene jeg fikk som stipend ikke skulle ha blitt omgjort til lån igjen? ( om jeg fann ut iløpet av det året av sykepleieren er ikke noe for meg å jeg vill heller fortsette på økonomi )

off vet dette ble mye ball, men håper der er noen søte sjeler der ute som kan svare meg så godt de kan. ingen hjelp å få hos lånekassen desverre :(:(

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...