Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hvordan bor dere? Jeg og mannen flytter fra hverandre nå, og syns blandt annet at dette med bosituasjonen er vanskelig..Vi eier nå ett rekkehus, som ingen av oss har råd til å beholde selv. Vi kommer nok til å sitte igjen med ca 300.000 hver i egenkapital etter at det er solgt. Dersom jeg skal leie (noe jeg helst vil unngå) må jeg nok ut med rundt 10.000 i måneden for en 3-roms. Dersom jeg skal kjøpe, noe jeg helst vil, vil jeg nok ikke ha råd til mer enn en 2-roms. Vet faktisk ikke om jeg vil ha råd til det engang! 1 mill i lån blir nok maks for meg. Så, dere som er alenemødre i Oslo, hvordan bor dere??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Kjøpte en 2 roms før jeg fikk barn. Har et barn og kun et soverom så deler det eller jeg sover en del i stuen. Det funker inntil barnet blir noen år. Da må jeg finne noe nytt. Har du vært i kontakt med husbanken om lån? Det er gunstigere og du vil kunne få mer. www.Husbanken.no
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Det skal jeg gjøre, ta kontakt med husbanken. Har jeg ikke tenkt på. Gutten min er 4 år da, snart 5, så han trenger jo eget rom :/ Tenkte at jeg evt. kan sove på sovesofa i stua. Skulle ønske jeg kunne beholde huset, men det har jeg nok ikke sjans til. Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Leier 3-roms, har gjort det nå i 3 år.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 leier leilighet med 1 soverom. sor leilighet da. jeg sover på stua ungene på soverommet. Nå flytter jeg ut av byen og skal bo i hus hvor det er nok soverom til alle og enda må jeg betale mindre i mnd . skal bli deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå