Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Tranebærkapsler og masse vann. Det er en liten kur 3 tableter 2 ganger i døynet i 3 dager. Så 2 om dagen en stund. Urinen min var nærmest mørkegrønn da jeg startet med dette. Dette har gjort underverker for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Håper dere skjønner at det er snakk om innvendig skylling! ) HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Takk for tiips. Men kanskje ikke som gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Hvordan underverker? Og hvor kjøpte du kapslene og hvilket merke? Mye å velge mellom i dag..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Det vet jeg strengttatt ikke, men det er jo natur medisin. Jeg er litt i dib-verden Ferdig med bim jeg så tenker ikke så mye på det... HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Du renser jo opp i kroppen, får ut litt grums. Jeg fikk penere hud, mer glansfult hår. Jeg hadde også en del problemer med urinveiene før, men ikke etter jeg begynte med tranebær. Jeg pluket opp tipset fra en artikel jeg leste om......... husker ikke hva hun heter. X-kona til Tom Crus. Hun lyse ;o) HI
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 De fleste fagfolk sier at dette har ingenting for seg (for vanlige folk)...kroppen renser seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Nei ikke bruk det dere som er gravide..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Det har noe for seg! Prøv. Det er et helt rent produkt. Driker du lite vann får du mørk urin. Drikker du mye vann skyller du igjennom kroppen ofte og driten hoper seg ikke opp. Dessuten leger vil ikke stå for natur medisin, de har ikke låv til å anbefale det. For det finnes ingen dokumentert virkning. Legene skriver bare ut kjemikalier som er skadelig for kroppen. Jeg spurte legen min om dette. Hun sa at hun syntes jeg bare skulle bruke det når det ga så god efekt. Men det var ikke noe hun kunne anbefale meg da hun ikke kunne vise til noen dokumentasjon
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Man renser også kroppen bare ved å drikke masse vann. Billig og sunt.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 BBC kjørte en program som het sanheten om mat. De hadde to grupper. Den ene gruppen renset kroppen med vann ol mens den andre spiste vanlig. Etter 2 uker var det ingen forskjell på giftstoffer ol verken i urinen, avføring eller blod.
Lady lovely locks Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 Sant. Men antioksidantene som finnes i det røde fargestoffet i frukt og bær hjelper til å rense opp i kroppen. Tomater, røde epler, tranebær og ikke minst røde druer. Derfor hevdes det at røvin er godt for hjerte, på grunn av de sterke antioksidantene i skallet på røde druer. Har du prøvd å vake gulvet med bare vann? Det hjelper, men hvis du tilsetter litt såpe, hjelper det ofte enda mer
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. april 2010 #14 Skrevet 15. april 2010 Greit nok, men man trenger ikke piller for å få i seg frukt og bær.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 Tranebær er lett vanndrivende og inneholder masse antioksydanter. I tillegg surner de urinen (i mye sterkere grad enn appelsin) så bakteriene trives ikke og de har en positiv virkning på oss som lett får uvi. Jeg har tatt mye tranebær oppgjennom, om du f.eks har lett for å få uvi så kan du ta to kapsler sammen med et stort glass vann hver gang du har hatt sex. Da slipper du å få uvi som resultat av hyrdestunden. Om du er skeptisk til kapsler selger de tranebærjuice på helsekosten, men det blir ganske dyrt, for du må drikke ganske masse og den er dyr. Da er det lettere med kapslene..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 Takk for støtten! Jeg viste ikke det med rødt fargestoff i frukt, men suger til meg HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 Da har du misfortstått forbruket med såpe. Såpe faktisk gjør det mer skittent, tro det eller ei. Men, det er faktsik blitt testet godt og grundig det med bruk av såpe. Jeg jobbet engang for mange år siden på ISS, og der gjøre vi en grundig undersøkelse det med bruk av såpe. Det kom dårlig ut. Det som også mange gjør veldig feil, er at de tilsetter såpe før vannet. Det er en stor bummert. Såpen skal tilsettes etter vannet er fylt. Fordi fyller man såpe før vannet, så kommer jo masse skum. Skummet er den verste fienden til alt. Blir ikke rent. Så hvis du må bruke såpe, så fyll det etter vannet. Det skal ikke skumme.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 Jeg synes det høres helt koko ut. Menneskekroppen består av 70 % vann også mener du at det ikke har noe for seg å drikke vann. Jeg vet i allefall at jeg blir helt ødelagt om jeg ikke får i meg nok vann
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #19 Skrevet 15. april 2010 Ok.Lag en ny tråd om såpe da. Du er på bærtur
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #20 Skrevet 15. april 2010 Klart tranebær har effekt på urinveiene... er en grunn til at til og med leger anbefaler gamle damer å dytte i seg tranebærkapsler.... har en profylaktisk effekt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #21 Skrevet 15. april 2010 "Har du prøvd å vake gulvet med bare vann? Det hjelper, men hvis du tilsetter litt såpe, hjelper det ofte enda mer ;)" Det var en kommentar til den setningen...Og nei jeg er ikke på bærtur...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #22 Skrevet 15. april 2010 Hehe, riktig. Min bestemor på 91 år som stadig sliter med uvi fikk beskjed av legen sin om å ta tranebærkapsler, og drikke mer vann. Mener det er ganske godt dokumertert at tranebær har god effekt på urinveiene. De anbefaler det jo til og med til barn.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #24 Skrevet 15. april 2010 Legen min sa at det ikke var noe poeng med naturmidler så lenge det fantes medikamenter... Da måtte jeg le! Skyll alt dere orker;)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #25 Skrevet 15. april 2010 Jeg fikk noen tabletter for urinveisproblemer på apoteket. Når jeg fortalte dette til legen sa hun at hvis jeg fortsatte med dette ville jeg måtte bruke bleie før jeg var 40 år. Hun rådet meg til å prøve tranebærkapsler. Jeg har helelive hatt problemer med urinveiene, men nå er de helt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå