LykkeLove Skrevet 15. april 2010 #1 Del Skrevet 15. april 2010 Idag er jeg 13 dager over menstermin som var 2.april. Siden den er så sikker i forhold til unnfangelsen, får jeg overtidstime på sykehuset i morgen. Sist fødte jeg 15 dager over mens termin og 12 dager over ul termin. Er spent på om det skjer noe i løpet av helgen, håper babyen kommer av seg selv og at jeg slepper å bli satt igang. Kjenner jeg begynner å bli litt bekymret hvis ikke det skjer noe snart. Har ingen tegn til fødsel og formen er bedre enn aldri før, men slik var det sist også. Våknet plutselig av rier midt på natten uten noe forvarsel. Flere i samme situasjon? Hva gjør dere for å holde motet oppe? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141727251-ut%C3%A5lmodig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ayreon Skrevet 15. april 2010 #2 Del Skrevet 15. april 2010 Å, kjære deg... Jeg er ikke i samme situasjon ( idet minste ikke ennå...), men forstår godt at dette er en skikkelig tålmodighetsprøve... Men jeg har lest flere steder at det rett og slett er forskjellig modningstid, at dine barn kanskje trenger denne tiden... En venninne av meg fikk barn 4 uker før termin, men utifra legens prøver av barnet da det ble født, viste verdiene at hun var fullvokst og fullmoden, at hun rett og slett ikke trengte mer tid, og slik kan det også være andre veien... Min mor fikk oss alle 3 over 2 uker etter termin, så jeg håper jeg ikke har den samme overtiden i vente. Derfor har jeg begynt med modningsakupunktur og bringebærbladkapsler- i håp om at det kan gjøre noe for modningsprosessen. Har du prøvd dette? Jaja, jeg kan ikke si jeg er i samme situasjon, eller gi deg så mye råd, uten om at jeg tror ikke det er grunn til å bekymre seg. Kanskje babyen bare trenger litt lengger tid på å klargjøres Ikke så unaturlig om denne prosessen ikke har ekstakt samme tid hos alle? Legen og jordmoren din vil nok fange opp dette, og følge deg opp. Du kan kanskje trøste deg med at du ikke har uker med forvasler, smerter og dårlig søvn som noen Så bra at du er i så topp form til fødselen Lykke til - det skjer nok noe veldig snart!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141727251-ut%C3%A5lmodig/#findComment-141727664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLove Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2010 Så hyggelig, takk for svar :-) Ja, jeg har brukt bringebærkapsler og modningsakupunktur. Vurderer å ta riefremkallende akupunkutur om det ikke skjer noe i helgen. Jeg får holde motet oppe og tro at den kommer når den er klar. Man blir bare litt frustrert av maset rundt og alle som synes så forferdelig synd på meg.... hjelper ikke akkurat. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141727251-ut%C3%A5lmodig/#findComment-141728628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå