Gå til innhold

Uren hud... Hormonelt utbrudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten aldri hatt kviser, men i svangerskapet så har jeg fått skikkelig fjortisutbrudd. Jeg har i ansiktet. Spesielt rundt munnen og i T-sonen. Ryggen, skuldrene og brystet. Jeg ser ikke ut, og synes det er sjenerende ute blandt folk.

Noen som har noe tips til noe som virker?

Prøver å spise regelmessig og sunt men samme om jeg gjør det så er de helt sykt irriterende, og sprer seg som pesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat det samme problemet jeg har! Jeg har heldigvis en søster som er hudpleier. Hun hjelper meg med valg av rensing og jeg er ofte der på ansikts og ryggbehandling. Det blir ikke borte, men det blir bedre. Når ungen er ute, så går det over. Skjønner hva du mener! Er ikke noe kult å vise seg ute!

Skrevet

Uff, ja det her sliter jeg med også. Ryggen hos meg ble bedre etter at jeg byttet ut den body lotionen jeg hadde med den økologiske babylotionen til Änglamark. Godt å vite at den ikke inneholder skumle saker også:-) Men i ansiktet dukker det opp nye kviser hele tiden - jeg holder på å bli sprø! Mannen min leste i en av bøkene våre at det er veldig vanlig å få en del kviser rundt så langt jeg er kommet nå, så det var jo lit trøst da. Håper det går over når ungen er ute!

Skrevet

Jeg også har problem me det;) jeg hadde hele haken og rundt munnen, så jeg gikk for å se etter noe som kunne hjelpe. jeg kjøpte da Nivea sin refreshing cleansing milk som meg renser ansiktet med morgen og kveld. jeg har brukt den nå i en uke å har ingen kviser igjen. denne anbefaler jeg på det sterkeste! koster ikke så mye heller 60kr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...