Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg kjenner ei lita norsk Ruby og synes klart det er det beste valget på lista! Emma blir for populært, Maisy blir for fremmed for norsktalande, Savannah synes eg blir for pynta, Safia blir eith dårleg forsøk på å vera original, og Filippa liker eg berre som Philippa, sjøl om eg har problemar med at det betyr 'den som elsker hestar'.

Ruby fungerer overraskande godt i Norske omgivelsar, og den Ruby eg kjenner har søsken Odin og Line av alt i verda! Ruby Emma hadde vore fint, så fekk mannen litt sin vilje og :)

Ruby og Tobias er flotte namn saman, sjølv om det kanskje blir litt rart med Ruby og Toby..

Hmmm... Eg trur eg må koma med nokre forslag:

Madeleine

Rose

Emily

Isabel/Annabel

Amelia/Emilia (Amy eller Milly)

Julia

Olivia

Victoria

Lily

Ella

Hannah

Molly

Matilda

Alice

Ellinor/Eleanor

Lydia

Evelyn

Naomi

(Beatrice)

Jessica? Syns det er så fint, men i.om at både jeg og mannen er helt norske, blir det for harry. Dere har liksom en grunn til å bruke det :-D Heldige!

Filippa er veldig fint! Savannah og Sofia (Sophia passer kanskje bedre..?) er kjempefine. Savanha og Safia var helt rare. Emma er også nydelig! Enkelt og greit :)

Ellers er Angelina, Evelina, Melina, Celina fine navn. Miley er også ganske fint :o)

Caroline?

Annonse

Liker kun Emma av dine forslag. Hvis dere bor i Norge ville jeg valgt et navn som også brukes her. Slik dere gjorde med Tobias. Det er jo et hav av muligheter:)

Kommer med forslag til hva jeg kan se for meg søsteren til Tobias og datteren til en english person kan hete.

Ada

Sarah

Elisa

Amelia

Rebecca

Leana

Sannah

Emily

Amanda

Erica

Victoria

Maria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...