Ennasus Skrevet 15. april 2010 #1 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg sitter på disse navnene: Filippa, Maisy, Ruby, Savanha, Safia og mannen min liker Emma. Denne tulla har en storebror som heter Tobias (Toby). Vi er norsk/engelske. Noen som liker disse navnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstersara Skrevet 15. april 2010 #2 Del Skrevet 15. april 2010 Ruby syns jeg er tøft, passer godt til deres nasjonaliteter... Skal savanha skrives sånn? Så rotete ut! Safia så ut som en skrivefeil for Sofia. Filippa er ok. Maisy fikk jeg kallenavnvibber av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stripete sjiraff Skrevet 15. april 2010 #3 Del Skrevet 15. april 2010 Filippa fungerer fint, Maisy var litt uvant men ganske søtt, Ruby likte jeg ikke så godt, Savanha er fint med litt såpeoperaaktig, Safia var litt rart og Emma synes jeg er kjedelig med fint. Hva med Milly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Herligheten ♥ Skrevet 15. april 2010 #4 Del Skrevet 15. april 2010 Tobias er et nydelig navn Synes Savannah skrevet slik er finest av dine navn, ellers elsker jeg Emma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neijasså... Skrevet 15. april 2010 #5 Del Skrevet 15. april 2010 Filippa og Emma var best av de alternativene du skrev. Savanha og Safia (uttales Saaaaafia?) var bare rare. Hva med Zoe, Mabel, Sally eller Martha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 15. april 2010 #6 Del Skrevet 15. april 2010 Av desse ville eg valgt Filippa eller Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dearest Skrevet 15. april 2010 #7 Del Skrevet 15. april 2010 Eg kjenner ei lita norsk Ruby og synes klart det er det beste valget på lista! Emma blir for populært, Maisy blir for fremmed for norsktalande, Savannah synes eg blir for pynta, Safia blir eith dårleg forsøk på å vera original, og Filippa liker eg berre som Philippa, sjøl om eg har problemar med at det betyr 'den som elsker hestar'. Ruby fungerer overraskande godt i Norske omgivelsar, og den Ruby eg kjenner har søsken Odin og Line av alt i verda! Ruby Emma hadde vore fint, så fekk mannen litt sin vilje og Ruby og Tobias er flotte namn saman, sjølv om det kanskje blir litt rart med Ruby og Toby.. Hmmm... Eg trur eg må koma med nokre forslag: Madeleine Rose Emily Isabel/Annabel Amelia/Emilia (Amy eller Milly) Julia Olivia Victoria Lily Ella Hannah Molly Matilda Alice Ellinor/Eleanor Lydia Evelyn Naomi (Beatrice) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda C Skrevet 16. april 2010 #8 Del Skrevet 16. april 2010 Jessica? Syns det er så fint, men i.om at både jeg og mannen er helt norske, blir det for harry. Dere har liksom en grunn til å bruke det :-D Heldige! Filippa er veldig fint! Savannah og Sofia (Sophia passer kanskje bedre..?) er kjempefine. Savanha og Safia var helt rare. Emma er også nydelig! Enkelt og greit Ellers er Angelina, Evelina, Melina, Celina fine navn. Miley er også ganske fint ) Caroline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 16. april 2010 #9 Del Skrevet 16. april 2010 Emma og Tobias basser godt sammen.. Et annet tips fra min personlige favorittliste - er Molly! Litt annerledes, stilig og absolutt fint for dere som er er norsk/engelske... Eller hva synes du? God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2010 #10 Del Skrevet 16. april 2010 Filippa er veldig fint, ruby er søtt. liker ikke de andre. Eventuelt Sofia istede for Safia.. Emma er også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova80 Skrevet 16. april 2010 #11 Del Skrevet 16. april 2010 Heldiggriser som får meske dere med engelske navn!!!;-D Liker veeeldig godt Ruby- et fantastisk flott navn! Filippa er også greit... Hva med Gemma da?? Et navn jeg liker veldig godt:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebs Skrevet 16. april 2010 #12 Del Skrevet 16. april 2010 Emma ville jeg tatt. Eventuelt Filippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennasus Skrevet 18. april 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 18. april 2010 Tusen takk for alle svar, blir ikke helt klok. Jeg liker Molly, men det heter ei vennine av meg.... Det er det som er synd eller flott at navn har ansikt. Gemma kjenner jeg også ei som heter.... Men takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venterbarnnr2 Skrevet 18. april 2010 #14 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg likte Ruby og Safia :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(Oktober) Skrevet 21. april 2010 #15 Del Skrevet 21. april 2010 Liker kun Emma av dine forslag. Hvis dere bor i Norge ville jeg valgt et navn som også brukes her. Slik dere gjorde med Tobias. Det er jo et hav av muligheter:) Kommer med forslag til hva jeg kan se for meg søsteren til Tobias og datteren til en english person kan hete. Ada Sarah Elisa Amelia Rebecca Leana Sannah Emily Amanda Erica Victoria Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå