Gå til innhold

Hvilken bil skal vi velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror valget står nå mellom Toyota Corolla Verso og Mazda5. Likte corollaen veldig godt, men det er bedre plass i mazdaen. Noen her som har erfaring med disse bilene? Vi har to små barn, så vi skal ha plass til to barneseter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det ikke er en bil du spurte etter, men jeg må bare få anbefale VW Touran:) Vi har aldri vært så glade i noen biler vi har hatt noen gang, som akkurat den. Superduper plass, og plass til 3 barneseter bak hvis det skulle bli nødvendig.

Skrevet

VW Touran prøvde vi igår, faktisk. Fikk ikke plass til barnestolen til eldste på 2 iden!! det vil si at vi ikke hadde plass foran.

Skrevet

Har dere prøvd Ford S-max ??

Vi hadde Touran tidligere og har aldri følt at vi har brukt mer penger på bil enn da, min mann er bilmekaniker og gjør arbeidet selv mer gud for noen dyre deler til vw. Vi bytta til ford s-max og er KJEMPE fornøyde og det er i tillegg mye bedre plass. Vi har 4 barn.

Skrevet

Ville gått for toyota da. Har hørt at det er mye tull med mazda5.

Skrevet

Jeg har hørt at det er mye tull med Toyota for tiden.

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å bruke så mye penger på hverken mazda eller toyota...saab eller volvo dermimot :o) det holder jo lenge med st.vogn om dere bare har to barn :)

Skrevet

Ser en har anbefalt For S-max og jeg støtter den.

Fantastisk romslig og god bil! Har hatt en slik, men hos oss ble ikke gubben helt fortrolig med den, så den ble byttet ut. Jeg sørger enda...

Skrevet

begge to er Jappse biler,tryggheten og sikkerheten er vel like bra på begge. Så jeg hadde valgt den med beste plass :-)

Skrevet

Jeg må nesten signere denne. Ingenting slår svenskene på sikkerhet. Jeg kjører volvo, og skal aldri i mitt liv ha noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...