Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 bare lurer på hvorfor du ikke har svart? du skulle spå 10 stk igår, og du henvendte deg selv til meg igår i en tråd jeg la ut.... setter pris på om du svarer... problemer med pcn kansje ?
Gjest Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Kjære deg,jeg skrev 10 jeg sku spå.Men har nå spådd 21 stk.Jeg fikk mail av 83 personer.Jeg klarer desverre ikke å svare alle sammen.Hvis du ser her inne ,vil du se at det er flere innlegg jeg har svart på (altså spådd) utenom de jeg har spådd på mail... Jeg klarer desverre ikke å spå alle sammen.. Jeg bruker mye energi og min egen tid..Alenemor med 3 barn,som sliter veldig med senefeste bestenlser i skulder og osv pga fybromyalgien min..,så er begrensa hva jeg klarer.Dere må nok ha tolmodighet med meg..Hvis du vil bli spådd med engang ,må du nok ta kontakt med meg på spåkafeen,der spår jeg deg innen 1 time..Mer innfo med å sende meg en mail... Føler at det er ganske så mange som krever at jeg ska spå dem,og spår jeg dem ikke innen 3-5 timer ja da er jeg så useriøs.Veit dere hva?? Over 50% her inne som jeg spår ,sier ikke takk engang... Helt seriøst....Når dem får en gratis tjenste ,...Jajja..Sikkert bare jeg som er dum snill--- Blir litt lei meg når folk holder på sånt..Men hvem bryr seg egentlig?? Ha en fin dag..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Men hvorfor reklamerer du rundt på ulike forum om gratis spå,da? Du kan jo bare velge ut 10 stk her inne, om du vil "trene deg":) Eller er det slik at de som sender mail får tilbud om spå-tjenester, men mot betaling fordi du har spådd de som skulle få gratis?
Gjest Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Fordi at jeg vil være snill..Derfor tilbyr jeg spåing.Fordi jeg syntes det er moro å legge kort,pluss at jeg får mer trening. Dem på spå sidene har jeg som regel spådd eller vært innom. Moro å spå nye folk..Pluss at vi får mer liv på spå siden..Er der gærent det å kanskje?? Jeg velger selv hvem av dem jeg ønsker å spå..Forstår ikke hva det er med dere jeg assa..,Her bruker jeg av MIN TID.Dere må ha tolmodighet og klare å vente til jeg rekker over de jeg har lova å spå..Skrev 10 stk ja,men spår som regel det dobbelte..Og ikke en takk engang får jeg... Er det rart folk slutter å være på Bim??? Når det er så mange utakknemlige folk der ute..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Først får hu pepper for å annosere med spå kafee..Så får hu pepper for å tilby gratis spå.. Noen som virkelig er ute etter å ta henne.. Ja
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Ærlig talt, nå er du utrolig utakknemlig her HI. rosene bruker mye energi og av sin egen fritid til å spå oss her inne GRATIS. Hun har ikke tid til å svare oss alle på en gang. Synes at det er veldig dårlig gjort å oppføre seg sånn. Spådamene her inne er veldig snille som i det hele tatt gidder å spå så mange her inne, de er fantastiske!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Men kjære vene. Bare lurer jeg:) Det er jo til enhver tid nye å spå og flere enn nok her inne. Så det stemmer jo ikke. Men da er det jo bare å la være å legge det ut overalt, når du vet at du får altfor mange......Spå de du vil, og la resten være! Det gjør jo de andre som spår, og de har da flere enn nok nye å spå! Ingen av de som ber folk sende mail etc...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Om du ikke har noe positivt å si, så ikke si noe i det hele tatt.....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Må bare si at jeg IKKE er HI. Og jeg bare undrer meg, og kommer med noen forslag slik at det ikke blir så slitsomt for rosene....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 du svarte meg på en tråd JEG hadde lagt ut, hvor du ba meg sende deg mail på yahoo adressen din så du kunne spå meg, da var det jo DU SELV som tilbydde deg å spå meg, blir bare så skuffet når noen tilbyr selv, ber om email så de kan spå andre, å så får en ingen svar i det hele tatt...... da burde man jo iallefall holde det en har lovet/ (svart på i et innlegg) "SKUFFET.................................................."
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 du kan ikke forvente å få svar med en gang da, ha tolmodighet. hun har faktisk et liv utenom også!
Gjest Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Du sendte meg en mail ja,allerde da var du for seint ute.Men jeg åpna den å tenkte jeg sku spå deg likevel.Men så kommer det lenger ned..Der du drev å sku teste meg,om hva slags kjønn osv du hadde fra før..Når du ska teste meg slik,så ødelegger du en del for deg selv.For da får jeg inn litt rar eneergi,og plutselig får jeg inn 2 forskjllig energier, Først jente,så gutt,så jente, osv..,Hvorfor det??For at da "roter " du med energien og dermed er det plutselig ingen vits å spå folk lenger hvis mann ikke klarer å spå..Jeg vil jo gjerne være ærlig og gi 100 % svar på de jeg spår.. Men selvom dette skjedde så gav jeg deg en ny sjanse....Ring en spådame,du... ..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 rosene : jeg har ikke bedt deg om å teste meg !! jeg spurte bare om hva slags kjønn det var om jeg var/blir gravid og om det blir en eller 2 !!! jeg har da ikke tenkt på å teste deg, slikt bryr jeg meg ikke om , det vet jeg da selv, og vet hvordan det fungerer.... da tror jeg du blander meg og en annen person.. beklager jeg maste slik på deg, ikke vært meg selv lik de siste dagene. ble bare så skufffet for trodde i utgangspunktet at siden du svarte på mitt inlegg at du ville spå meg... ha en fin dag da :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 her er forresten mailen jeg sendte deg, hvor står det at jeg vil teste deg ?? :hei, du ba meg om å sende deg fødselsdatoen på denne mailen, fødselsdatoen sto da i tråden og :-), men er den er: 05 08 1977 "Trenger din fødselsdato, hvis jeg ska spå deg...Send meg en mail på [email protected] ..Da jeg sjekker mailen ofte, er bare innom her sånn i blandt.. rosene" :-) hilsen ac
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 Rosene du trenger ikke å legge ut på nesten alle forum at du vil spå 10 stk..klart at du får in 100 mail da! Velg ut 10 stk og send PM til disse, det er best.. Forresten var du her under en annen nick tidligere? Trodde at det var en ny som spådde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå