Gå til innhold

Hva skal du ha på babyen din på 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby blir ca 1 mnd gammel, men har litt lyst å pynte henne. Hva skal du ha på din baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 3 mnd på 17 mai,og skal ha bunad. Vi har bunad alle mann i familien, og nå finnes de jo helt ned i str 50 så da var valget enkelt..;0)

Skrevet

Jasså, du er her ja, h*n*blir*hun**Fødeklar**:-)) Ingen tur i nattt heller...

17.mai, ja...spørs om vi har født til da:-)) Nei, jeg vet ikke må se ann været her. En 17mai snødde det..men i fjor var det såå varmt. Har litt lyst på bunad, uansett om det blir gutt el jente.

Skrevet

Jepp, I`m still going strong.. :P, ser du også har valgt å følge mitt eksemple.. høhø..

Har også lyst på bunad/festdrakt, men ser ut til at det ikke finnes i så små str.

Skrevet

det har jeg ikke tenkt på:)

Skrevet

min ligger antagelig forsatt inne i magen da, så en bekymring mindre :P

Skrevet

De har bunad ned til str 50 hos Name It.. Lykke til med fødsel..;0)

Skrevet

jeg har termin på 17 mai, men om hun skulle titte ut litt før ( noe hun gjerne må gjøre ) så blir det nok en liten kjole, mamma har funnet frem min første kjole, og den er så liten at jeg må nok ha den på henne de første dagene...

Skrevet

Aner ikke. Kan ikke kjøpe inn noe heller fordi lege og jordmor er litt uenige om hvor stor hun er. Estimert av lege til 2700g to uker før termin, jordmor mener hun er større..... Jeg tar det som det kommer. Eneste som er sikkert er at hun er ute til 17 mai :-)

Skrevet

Jeg har termin 4.mai, så om hun kommer før (**krysser fingrene for det) 17.mai, har jeg bunad til henne. Kjøpte den på 70% rett før jul, så om jeg ikke får brukt den er det ikke krise! Det er i str. 50 og den er så søt :)

Skrevet

Jeg får låne en bunad av ei venninne i str 50:-) Hvis det skulle kom en gutt, (de sier det er jente) får jeg dra på shopping;-)

Skrevet

Hvor var det disse bunadene i str 50 kunne kjøpes , og hva koster de ?

Skrevet

satser på at lillegutt kommer i en av de nærmeste dagen :)

Jeg har selv bunad, og kommer til å kjøpe det til lillingen også. Name It har bunader helt ned i str 50, Tror de koster rundt en 300kr.

Skrevet

Jeghar termin neste uke.

Har kjøpt en søt liten bunad til han på Name it i str 56.

200 kr for bundaen og 100 kr for bodybunadsskjorte:o)

Skrevet

Finnes disse bunadene på nett noen steder? Har ikke name it her..

Skrevet

Jeg tenkte bare å bruke vanlige klær på Lucas, han er jo så liten at han ligger nok bare i vognen sin å sover den dagen uansett:)

Skrevet

Jeg kjøpte bunaden til tulla i str. 50 på en butikk som heter "Elle melle" som ligger på kjøpesenteret Liertoppen på Lierskogen i Buskerud! :) Vet ikke om de har i str. 50 der nå, men mest sannsynlig! :D

Skrevet

Vi skal ha bunad ;)

Name it har bunader helt ned i str. 50!

Skrevet

Rart, da er det en baby her! har absolutt ikke tenkt på 17mai antrekk..hm.. blir vel bare vanlig babytøy tenker jeg, blir jo bare å ligge i vognen uansett. Å så herlig å tenke på å ha han i vognen istedenfor i magen! kom ut kom ut!!!!!

Skrevet

Jeg har ille lyst til og kle på shnuppa en søt kyse med blonder, så blir det vel en underkjole med en blonde overdelskjole!, Kjempe nydelig!!! Gleder meg helt sinnsykt!

Skrevet

ja si dett,må vite hvilket kjønn det er først :)

Skrevet

Jeg har rett og slett strikket en bunad til henne jeg.

Det har vært mye styr siden det ikke finnes så små mønster, men har regnet om på en med utgangspunkt i et mønster til en Baby born-dukke. Hehe. Den har blitt veldig søt, så nå spørs det om hun kommer ut i tide. Termin er 5. mai.

Skrevet

Har du funnet den, h*n*blir*hun**Fødeklar**?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...