Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Røntgen av egglederne på riksen etter jobb i dag........ Grøss og gru...........
Ragnis Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Lykke til! Fint om du kan rapportere tilbake med alle detaljer, jeg tror jeg kommer til å måtte gjøre det samme selv snart...
lykke c Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Tenker på deg, Happy!! Håper det ikke blir altfor vondt... Lykke til:)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2010 Tusen takk! Det var litt vondt, og man ble litt redd da man lå der og legene snakket over hodet på meg... Men vi må tåle såpass, vi som skal ha baby! Det er ikke noe jeg frivillig gjør igjen med det første, men absolutt ikke så hårreisende smertefullt som enkelte skal ha det til.. (seff er det individuelt..) Glad jeg tok et par ibux før da, tror det hjalp litt Egglederne mine var ikke tette, så det var kjempepositivt ) Da er det bare å lete videre.........
Carina har to små gull Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Er jo bra at det ikke var noe å finne der da Er jo ofte det ikke feilier noen av partene noe, det bare tar litt tid. Du får ha masse lykke til med videre utredning Klem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 17. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2010 Vi håper jo at det kanskje ble "renska" opp litt nå da, så veien er litt enklere.. Får bare stå på nå Hvis ikke det blir klaff, så er det inn til hormonprøver dag 2 i neste syklus.. Tusen takk, Carina, du er go'! Sender mange lykkeønsker tilbake også.. Stor klem!
Ella78 m/ A&M Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Det var jo gode nyheter! Flott at det ikke var såååå ille! Og som jeg har nevnt tidligere, jeg ble gravid første runde etter en sånn røntgen selv, så bare stå på!!!!! :-) Og noen blir jo gravid ikke første, men andre EL etter røntgen... Tvi tvi!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 17. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2010 Tusen takk, Ella! Tvi tvi tilbake, i massevis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå