Gå til innhold

Der ble det sex-nekt i huset :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 8 uker til termin, og nå synes mannen jeg er for gravid til å ha sex med, snufs... Babyen kjennes for godt når den sparker, og er litt for reel nå. Det hjelper ikke om JM sier at babyen ikke blir "plaget" av sexen, han synes bare det begynner å bli rart.. Så nå blir det først 8 uker før termin uten, så ca 8 uker etter fødsel uten.. Blir å gå på veggene som et annet sexfrustrert dyr, gaaaal :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det samme problemet ,men måtte da bli mer og mer fantasifull :o)ler !

Skrevet

Hmmmmmm, kanskje føle han litt opp når han sover. Tenne han litt når han er i halsvima, hehe... Mulig det funker..

HI

Skrevet

prøv bakfra- mannen hverken ser eller kjenner noe til magen da. Jeg syntes også at den stillingen var den eneste som funket da jeg var høygravid. ;)

Skrevet

Ikke så godt å si da hehe ,men har de bestemt seg så har de bestemt seg :o) Slik er det bare .

Skrevet

Enig der ja ! Men er ikke enkel disse gutta vist de først får skrekken for det som rører seg i magen hihi .

Skrevet

Tror ikke det hjelper med bakframetoden heller, er i psyken det sitter på gubben. Så må vel bare vente jeg da :( Tror jeg skal ta en titt på kondomeriet.no hihi :)

Skrevet

Ikke sant ! Det er sikkert mye der ja som kan brukes for en liten periode ja .

Skrevet

Trenger ikke å vente 8 uker etter fødsel da.

Her klarte vi ikke å vente lenger enn 8 dager. Var ferdig med blødning etter 6 dager,så det gikk helt fint. Vi hadde sex frem til 5 dager før fødsel og vi da. Hadde vært uaktuelt med 8 uker før!

Hva med oral-sex,takler han det da?

Skrevet

Ingen av oss som liker oralsex, så det blir vel at jeg hjelper han med høyrehanda. Så får jeg ta i bruk en klit-stimulator. Sist gang tok det 8 uker før renselsen var over, så jeg forventer det samme nå. Og blir ikke å ha sex før den er over .. Takk for tipsa jenter :)

HI

Skrevet

Så flott å lese at damer er så glad i sex da. Er litt misunnelig her jeg sitter....Hadde bare gjort meg glad om mannen min ikke ville hatt sex de 8siste ukene for å si det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...