Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg flytta 50 mil hjemme fra for å være med forloveden, mens det virka som han ikke satt pris på det.

Etter 3 år har jeg enda ingen venner, jeg kjenner bare gutta hannes og søstra som er 15 :S

Men hvordan ville dere prøvd å få venniner? Når han er med gutta så er jeg så ensom at jeg har så hjemlengsel at jeg blir sur å grinete, å dette sliter vi med..

Trenger noen å snakke dritt med, så, noen som har ideer som hvordan jeg kan "sjekke" opp noen venniner?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva gjør du om dagene da? Jobber eller går skole? Er det ingen der å bli kjent med? Studentforeningsarbeid? Det er i alle fall veldig sosialt :-) Har ikke vennene hans noen kjærester du kan bli kjent med? Trener du, eller driver med andre aktiviteter? Hobbyer du kan ta opp? Politikk?

Føler med deg, det er ikke alltid så lett å bli kjent med folk :-(

Klem!

Skrevet

i wich, vennene hans er en gjeng tosker :P

har gått skole, med bare eldre, jobber med bare eldre.. har jo blitt kjent med noen, med de er liksom så rare, alt ska skje når de vil, skal de være med meg må jeg gjøre noe først for dem, er ikke intressert å ha sånne venner..

Men lever litt i håp om å møte noen når jeg får baby, mamman min fikk en for 4 år siden, ho møtte ei på sykehuset og er bestevenner nå, så lever i håpet :)

Men jeg gir opp alt for samboeren min, men han vil IKKE flytte fra mamman (huset vi bygger er 50 m unna)

50 mil å 50 m er stor forskjell! skulle bare ønske han iallefall kunne hatt lyst å flytte vest, skjønner du ? nei nå ble det mye rar skriving her :P

han vil jo IKKE vest selv om han har mer venner der nede enn her oppe.. er ikke det rart ?

Men takk for du svarte iallefall, finner nok på noe :)

Klem!

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon, kom flyttende hit for og være sammen med min forlovede. Men vi har bare bodd sammen i 1 år. Jeg har heller ikke fått noen venner. Går skole sammen med en del yngre jenter enn meg som er i en helt annen periode enn det jeg er i, noe som gjør at jeg ikke er sammen med dem på fritidne. Disse er de eneste jeg kjenner her utenom familien hans. Sitter bare inne sammen med mannen min. Har det helt fantasisk med min kjære, men begynner og savne og ha noen jenter og prate med slik som deg. Så jeg skjønner deg godt:/

Grunnen til at menn ikke vil flytte er at de er mere avhengige av sine mødre enn de vil innrømme tror nå jeg:p

Skrevet

Kanskje han ikke vil flytte fra moren sin fordi han er bekymret for henne? Hvis hun er ensom eller syk eller gammel osv...

En hobby er en fin måte å treffe venner på, da trenger de ikke å være samme alder heller, for da deler dere en interesse:)

Noen forslag, hundeklubb, akvarieklubb, karate/judo el.l., treningssenter, bokklubb, forskjellige kurs du kan ta om kvelden, f eks skrivekurs, maling osv osv. Kommer litt an på hvor mye tilbud det er der du bor da...

Skrevet

han er ikke bekymret for henne, hun har yngre barn, mann og hunder.. så hun har det hun trenger, tror nok bare det er at å ikke ha mamma der bekymrer han :)

jah, kanskje jeg kunne begynne på noe :) er bare ikke lett å finne noe du kan intresere deg for ;)

Syns det er morro å være sammen med min kjære, men blir fort avhengig når det bare er han, så når han skal være med gutta blir jeg fort irritert for jeg bare har han! Men tror han har blitt litt lei toske skaper deres så ha har vokst litt fra!

Vi er for to forskjellige steder, folkene er jo helt forskjellige, ikke slemt mot østlendinger, men de er mer "hovne" en på vest! er du ny er du ny, men på vest er de lettere å bli kjent med noen, de er litt mer "åpne"

jaja. sånn kan det gå når man blir påkjørt og møter kjærligheten :P

Men takk for hjelp :)

Skrevet

Hvor hen er det du bor da? Er det ikke bim treff feks der som du kunne dratt på, barsel treff osv? Da treffer man andre i samme situajson iallefall :)

Skrevet

Fredrikstad!

Jo, det er det helt sikkert :)

Men er under kategorien prøver å få barn! har prøvd siden desember! :P tar tid detta her! Så når tiden endelig kommer, da blir det nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...