Miranda C Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Helt enig med slurp. De er kjempefine, og sto supert sammen! )
Blomstersara Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Eline syns jeg er fint, men liker ikke Adrian- navnet. Men syns ikke de var veldig kræsj stilmessig, men jeg ville byttet ut Adrian som sagt. Syns vel en annen kombinasjon ville vært mer spennende. Eline og Even Eline og Olav Eline og Aksel
meg83 Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Kjempefine navn, både sammen og hver for seg =)
Solstrålen_ Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Helt enig. Eline er pent og feminint jentenavn. Adrian er et trendy og feminint guttenavn, som jeg ikke liker. Er enig i at Olav og Aksel er fine alternativer. Også Erik, Eivind, Sverre, Eirik. Eline og Eirik :-) Hva synes du om det?
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Kjempefine saman. passet fint i lag. Har sjølv ein adrian på 6 år som eg aldri har angra på at fekk det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå