BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Kommer meg ingen steder jeg=( er så kvalm og kaster opp. Tro om dette kommer til å gå bra. Alt jeg spiser kommer opp igjen =( er i uke 7. Noen som har noen supre råd. Har prøvd kjeks, og salt mat, eple, Cola, havregrøt.... alt det vanlige. klarer ikke glede meg over graviditeten selv om jeg innerst inne er overlykkelig<3 Vet jeg ikke er alene om dette, men kanskje noen har en vidunderkur *håper på det* klemmer
Multebæra Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 I mitt første svangerskap kastet jeg opp i tide og utide. Fant ingen vidunderkur, men det ble litt bedre når jeg kom litt lengre ut i svangerskapet. Lykke til :) Håper du finner vidunderkuren din eller at det bedrer seg. Men er det slik at det er skikkelig ille syns jeg du skal forhøre deg med lege så du ikke blir dehydrert. Ei venninne av meg måtte legges inn på sykehuset en liten periode siden hun kastet så mye opp.
Skoobidoo Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Vet (dessverre) alt for godt hva du mener... Kvalmen har vært grusom igjennom uke 7. Det eneste som hjelper er faktisk å spy :/ Jeg prøver å sove så mye som mulig.. Men det er tøft. Tøffere enn jeg hadde trodd. Vi får glede oss med at det kommer noe bra ut av dette, og at mange har kommet seg igjennom kvalmen før oss :-) God bedring!
Gjest Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 hei vet akurat hva du går igjennom. jeg har prøvd akupungtur. setter en på hver legg, en på hver arm, 2 i hodet og stikker hull i den ene blodåra som går under tunga. gjorde det 3 ganger og det hjalp meg litt.. har også fått postafen tabletter av legen og det hjelper meg veldig de dagene det er veldig ille. er sykemeldt pga kvalmen. er i uke 11 nå, så håper det går over snart. vi får prøve å tenke possitivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå