Gå til innhold

dere facebook "avhengige"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd å være borte fra fb for kortere eller lengere perioder?

Jeg har vært borte fra fb når vi har vært på ferie, har ikke 1 gang vært fristet til å sjekke den i ferien. Snakk om 10-14 dager da.

Nå for noen dager siden tenkte jeg jeg skulle sjekke hvor lenge jeg klarte meg uten fb.

Har egentlig ikke vært fristet til å sjekke den i dag engang, kan blir værre i morgen når jeg har helt fri hele dagen, og i tillegg er helt alene hjemme hele ettermiddagen, men vi får nå se hvor lenge det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, på ferie, og det var både deilig, samtidig som jeg lurte på om det var noe som hadde skjedd der inne.

Jeg vet dette høres sprøtt ut, men nesten som jeg fikk angst av å ikke ha kontroll på facebook. Jeg er skikkelig facebook/nettavhengig.

Jeg tror jeg må lage noen regler for meg selv.

Kan det ikke komme et tv-program som heter facebook-fellen??

Skrevet

Så lenge jeg ser det ikke er noe problem, så gidder jeg ikke teste noe som helst.

Det er ikke akkurat slik at jeg avlyser ting eller lar være å gå ut fordi jeg MÅ være inne på facebook.

Skrevet

Jada, ikke noe problem å holde meg unna fb så lenge jeg ikke er hjemme, men profilen er noe av det første jeg sjekker når jeg kommer hjem igjen!!

Nå er jeg heldigvis ikke hektet på noen av de spillene der inne da, så det tar 5 min å sjekke profilen og så kan jeg gjøre andre ting!

Skrevet

Hva med alle de som burde prøvd å være borte fra DIB?

Jeg er på FB hver dag, men ikke når jeg er på ferie og det går kjempe fint!

Skrevet

Jeg har klart å holde meg borte i mange dager tidligere, men ønsker ikke selv å gjøre det.

Bor langt unna familie og venner, og synes det er en koselig vane å hilse på alle sammen hver eneste dag.

Dib har jeg holdt meg borte fra veldig lenge nå, og ikke følt behovet for å se hva som foregår en eneste gang i tiden som har gått siden jeg var her sist.

Samme gamle. Men det er morsomt å titte innom innimellom likevel.

Skrevet

Var vel egentlig værre å være uten mobil i fire dager, som jeg ble ved et uhell for en tid tilbake. Samtidig var det en veldig rolig helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...