Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Søknad er sendt i midten av mars og bekreftet mottatt på Riksen. Alt er bra hos meg men mannen har dårlig kvalitet på varene. Tatt to sædprøver før med disse svarene: Prøve1: Økt DNA fragmentering og økt DNA fargeopptak ellers normalt. Prøve 2: R:oligo-astheno-teratozoospermi, redusert befruktningsevne.

Han skal ta ny prøve på mandag og er for tiden i utlandet. Kommer tilbake lørdag kveld. Har eggløsning da...Kan vi prøve på egen hånd...? Må vi vente...? På informasjonsskrivet står det: bør ha gått minst 2 døgn siden forrige sædavgang. Er det et absolutt krav? Har det noe å si for kvaliteten? Vet alt ikke er normalt med han, derfor søknad om assistert befruktning. Er vel en fordel med et "dårlig svar" til for å få "direkte innsprøytning" i egget? (Han tar alle vitaminer etc som jeg gir han og lever et sundt liv, men tar livsviktige tab og er tidligere operert for kryptorkisme.) Mye jeg lurer på siden jeg er ny på denne siden. Samtidig gleder jeg meg til å bli satt igang.

Lykke til alle sammen her inne. Dere skal se det blir barn av det! Må bare holde ut....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141725586-s%C3%A6danalyse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...