Gå til innhold

vekk med magefettet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm av å se magen min... 6 mnd etter fødsel og har en skikkelig bilring. Spiser ikke godteri, drikker ikke brus, spiser kun knekkebrød, all bran, frukt og middag. Lørdag spiser jeg godteri.

Løper eller går fort 3 ganger i uka, svømmer 1 gang i uka og tar sit ups hver dag. HVORFOR GÅR JEG IKKE NED I VEKT? Hvorfor går ikke magen vekk? Har holdt på med dette i 1 mnd nå... Trodde det gikk fortere enn dette... gir nesten opp...

Gi meg noen råd eller motivasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp!! Det tar tid å slanke vekk magefettet.

Har du prøvd rockering med vekter i? For min del er det det eneste som har fjernet sidehåndtakene.

Skrevet

Monajenten,

hvor mye må jeg rocke da? Hvor mye starte med, og kan man gjøre det hver dag? dårlig tid til sommeren...

(ikke hi)

Og er det forskjell på rockeringer?

Skrevet

Jeg rocker så og si hver dag og det går helt fint. Det er VONDT i begynnelsen, jeg begynte med noen minutter og økte litt og litt til jeg var oppe i 15 min. Gjør det foran tv´en f.eks., like greit å gjøre det fremfor å slakke i sofaen;-)

Det er forskjell på rockeringer ja, vil nok tro at det ikke har samme effekt med vanlige "barnerockeringer". Jeg har rockering med vekter i, kjøpte min på sports-hoop.com, men jeg mener de har på flust.no og rockeringer.no (?) også.

Skrevet

Hele en måned!!!! Gud, du skulle sett ut som Gisele Bunchen for tre uker sidne,- MINST!!!!

Fra spøk til alvor..Ikke bare skal ekstra fett bort, noe som kan være vanskelig når man ammer..Men huden skal også trekke seg sammen. Jeg merker enda at huden på magen trekker seg sammen. .Minsten er 2,5 år.....Det går sakte, men det skjer noe..I mellomtiden trener og spiser jeg sundt for og holde meg frisk og sprek i mange,mange,mange år.....Om man trener og spiser sundt bare for å se br ut, så vil man ikke føle man får "nok betalt", og mest sannsynlig gi opp alt og la seg selv forfalle,- fordi "det er ingen vits":.....Om man trener og spiser sundt for å bedre formen og helse, får man MYE betalt for lite innsats....Den utseendemessige betalinga kommer, MYYYYYYE senere, men den kommer,- om dog ikke akkurat som man ønsker....SÅ vil man bli stramer og sterkere...

Skrevet

Er det veldig effektivt med rockering? Verd pengene?

Skrevet

Du må sannsynligvis legge om kostholdet..

Via bladet Iform selges en bok som heter Flat mage - nå og for alltid (e.l) - Den har hjulpet meg masse! Der er det øvelser, matoppskrifter og sist, men ikke minst, en gjennomgang av fordøyelse og kosthold som gjør at du FORSTÅR hvilke matvarer som går bra. Det er tankegang i retning av Fedon, men ikke så striks på karbohydratene. Og like mye en måte å få fordøyelsen til å gå unna uten skjult forstoppelse og luftdannelse (som fyller veldig opp i magen)

Men når fettet er borte tar det fortsatt tid før skinnet er stramt, som tidligere nevnt. Tålmodighet!! :))

Lykke til!

Skrevet

Ammer du? Minste min er snart 6 mnd, og jeg fullammer. Trener 5 ganger i uken med vekter, sykkel og løping, samt går turer 5-7 ganger pr uke. Allikevel sitter kiloene som limt! Men jeg regner med at det er kroppen som tviholder på fettet pga amming, legen min sier at dette er helt normalt, og at jeg vil gå ned etter ammestopp.

Skrevet

For meg tok det et år før kroppen var flat igjen, så slapp av. Men da var jo forsat huden noe slappere da. Smør deg med krem, og prøv den rockeringen fre Flust, virker bra! :) Hørt mange som det har funket for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...