Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Nå skal man klippe ned i hagen? Så snart busker e.l er fri fra snø eller vente lenger?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 De på hagesenteret (der jeg ringte) sa at de fleste ting og tang skal klippes på våren.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Post innlegget ditt på kranglesiden. Der er det en gjeng skravlende "gartnere". Haha, jeg kikket innom krangle en gang (bruker ikke å være der) og alt det ble snakket (kranglet) om da var stiklinger, krukker, snegler etc haha. Da lo jeg godt. En trivelig gjeng
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Har hørt at trær ol skal beskjæres på høsten, for da blir de ikke så hissige og tar i et vokserykk som de kan gjøre om de blir beskjært på våren. For staduder og lignende så er vel hovedsaken at de skal få mulighet til og trekke til seg så mye næring som mulig ned igjen til røttene, for og kunne komme fine tilbake året etter. Så når de har visnet ned så er det nok bare og klippe. Det funker fint her i hvert fall. Derimot om jeg klipper før de har visnet kommer de mye stusseligere tilbake året etterpå. Roser skal klippes på våren, men tror helt fint det kan gjøres nå.
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 som skravlende kranglegartner: ja, du kan klippe mye rart nå, hekker og denslags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå