Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Mannen min har i perioderh att veldig lyst på meg. Verst var det da tvillingene våre var nyfødte. Da hadde vi oss hele tiden... Så fikk jeg spiral og trådene stakk ham, og han sluttet å ha lyst. Jeg dro og klippet trådene, mne det er mange mnd siden, og nå har vi hatt sex 3 ganger, max, etter det. Han har aldri lyst. Jeg prøver å kle meg sexy og sminke meg etc for at han skal ville ha meg, men han vil ikke. Det hender han prøver seg når han kommer og legger seg, men han er liksom så tam da og, tar på meg helt feil steder og om jeg flytter hånda hans kan han bli sur. Skjønner ikke hva som har skjedd, før spiralen ville han ha meg HELE tiden, han klådde konstant, vi hadde så mye sex, jeg var så lykkelig!!!! Jeg går rundt nå og er så lei av å ønske seg. Føler meg nesten uattraktiv. Dette har pågått en stund og jeg er seksuelt frustrert. Får ikke noe særlig ut av å onanere. De gangen vi har hatt sex så blir det kjedelig eller jeg blir tørr etterhvert for det er ikke noe futt i han mer.. Han vil gjerne at jeg skal ri han og for all del det elsker jeg, men jeg vil gjerne variere litt og. Han er også blitt sykelig opphengti analsex, så jeg spør han, er jeg ikke trang nok, jo jeg er veldig trang sier han. Og det kjenner jeg selv, er trangere enn før jeg fikk barn. Jeg begynner faktisk å ta disse avvisningene veldig tungt og personlig. Det er sårende. Og det er vanskelig å leve med en med et så aseksuelt behov. Ofte så blir han irritert når han kommer og legger seg og prøver seg, fordi jeg vil sove. Men herregud da, jeg orker ikke alltid. Jeg orker ikke når jeg sover på natta. Jeg vil gjerne ha litt utbytte av det. Det hele er blitt veldig leit og dette innlegget ble nok rotete, men jeg er lei av å ikke få nærhet. Lei av å ikke bli beegjært. Vet forøvrig at han ikker er utro. Jeg ha prøvd å slutte å mase, men jeg har jo så lyst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå