Gå til innhold

Helvetes hundedritt og lort!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi overtok leiligheta, var naboene så "snille" å advare om at det kunne kanskje dukke opp litt hundebæsj når snøen drar. LITT? Hva i helvete, har de hatt kyr i hagen eller? Jeg måtte ut i stad for å hente inn et par trommestikker jeg drylte ut av verandadøra i svimlende hormonrush (det er en helt annen historie som omhandler storesøster og en cello, og lillesøster og to trommestikker), og da klarte jeg selvfølgelig å tråkke i noe av faenskapet, selv om jeg iherdig prøvde å unngå det, og tror du ikke at noe av det havna på gulvet i stua? F og F! Så nå er jeg frista til å spa dritten opp i en pose og sende per post til rette vedkommende!

Yours sincerely,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler så innmari med deg! Både i forhold til unger, cello, trommestikker og hormoner. Og ikke minst hundebæsjen!!

Det hadde jo vært litt morsomt om du sendte den til rette vedkommende også, da hadde det jo vært kjekt å hatt et kamera med i den pakken så du fikk se reaksjonen. Kan se for meg hvordan man reagerer på å få dritt i posten =P Hehe...

Skrevet

Vi får dritt i posten hver dag, men den pleier jeg å brenne i ovnen.

Jeg er mye alene med unga på ettermiddagstid, men så hadde vi ikke regna med at badet måtte fikses på. Så det er det han arbeider inn timer til å kunne ta ut i forbindelse med det. Jeg er lei av tilstanden, unga er lei av meg, men merkelig nok rekker vi å kose oss litt innimellom og.

Hvordan går det med flytting?

Skrevet

Den dritten i postkassa slipper vi unna pga den fine lappen som er der. Men vi får den foran døra istede da irriterende nok. Forstår godt at dere er lei av hverandre da, men nå fremover blir det bedre for da kan man være ute uten at man må bruke en time på å få på seg klær ;-)

Vi overtar i dag og da starter kaoset på alvor her! Stortsett alt er i pappesker så her har vi heldigvis nesten bare vasking igjen. Men vi har da nok å gjøre den neste uka, tviler på at vi blir arbeidsledige med det første =P Bare vi ikke får noen ubehagelige overraskelser og alt går på skinner så blir vi nok ferdige med absolutt alt til lørdag i neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...