ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Vi kjørte hjemover isted, hvor vi kjørte forbi en stor lastebil m/gasstank som hadde kjørt inn til siden i 80 sonen. I det vi har kjørt forbi titter jeg i speilet og ser en mann som hopper vekk og masse røyk!! Sier til mannen min at han må stoppe, fordi det brenner. "nei det gjør det ikke".... Ehm, jo det brenner! Jeg så det brenne! Mannen hoppet vekk og det kom MASSE røyk! "nei, det var bare blinklyset hans du så. Gjennom all røyken" HallllloooOOoooOOOooooo! Og hvor kom røyken fra?! I det vi kommer rundt en sving slik at vi kan se bort på bilen igjen (da langt vekke, fordi mannabeinet nektet jo plent på at det var noe) så var det virkelig MASSE MASSE røyk. Så får jeg kommentaren: "så du vil virkelig stoppe ved en gasstank om det brenner?" Vel, kunne gjerne ha stoppet, sjekket at det virkelig brant og ringt brannvesenet, for tviler på at den stakkars mannen prioriterte tlf i det øyeblikket der! Heldigvis er det mye trafikk den veien, og mye imøtekommende biler så en av de bilene stoppet nok for å hjelpe. Om ikke alle har slike mannfolk som nekter plent å høre på konemor! Nå håper jeg viiiirkelig at det ikke brant, og at det kom røyk fra noe annet ://
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå