missme Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 I stad innså jeg hvorfor jeg ikke trives på babyverden. Kom over en ganske stygg diskusjon på forumet hvor det var ren hets av en annen person, ble slengt utrolig mye stygge ord til en person. Mer usaklig diskusjon skal en jaggu lete lenge etter spør du meg! Mest sjokkert er jeg over hvor stygg en kan være mot andre, spesielt mot personer du faktisk ikke kjenner, men det er vel trygt å sitte bak en pc og skrive slike ting. Nei takke meg til å være her inne, her inne synes jeg det er mye hyggeligere klima
Fru Tuttemor Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Enig! liker meg bedre her inne ,har ikke noen slike erfaringer men syns ikke de har ordentlige forumer for oss som prøver å bli gravid. mer for dem som er det allerede...liker meg her jeg..men har oversikt over syklusen der da,som de ikke har her..
White*Angel Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Trives veldig bra her jeg og. Får bestandig svar fra en eller annen dame=) Skjønner ikke at de får til å slenge dritt om andre folk heller jeg da !!=s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå