villmusa Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Sikkert et dumt spørsmål men.. eg spør allikavel ;-) Har hørt at når en er gravid så kan det slå ut på eggløsningstest. Er veldig tidlig for meg å teste enda, er på dag 22 (syklus på ca 28-30) og ca 9 dpo i dag,men i sta så bare fikk eg det for meg at eg måtte prøve en eggløsningstest som eg hadde liggande, hehe Den blei ikkje positiv men det var en synlig test-strek på testen - i tillegg til kontrollstreken. Kan det bety noe eller kommer det bestandig opp en synlig test-strek når en tester med eggløsningstest? Eg må nok bare smøre meg med tålmodighet, men måtte bare spørre )
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 hei:) har prøvd det der flere ganger selv å fått ganske så klare streker uten at jeg har vært gravid. Teststreken må være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv både ved el og graviditet:) men er sikkert for tili enda så ikke slutt å håp fordet altså
villmusa Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Var det eg trudde men måtte bare spørre ;o) Las på en debatt om at tiden fra el til ikm blir kalla for skrulleuka så siden eg nå er inne i skrulleuka så klarte eg ikkje å dy meg å ta en test Her håpa eg i det lengste, hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå