Gjest Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Hvor mange uker på vei var du da du kjente de første bevegelsene? Kjentes de alltid like ut, og evt hvordan? Når kjente du de første bevegelsene fra utsiden?
Gjest Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Jeg begynte å kjenne bevegelser i uke 14, men visste ikke hva det var før uke 15 Jeg opplever det som forskjellige følelser, noen ganger er det små dunk, andre ganger som bobler, og nå de siste dagene har det kommet litt hardere spark I går kunne jeg kjenne det på utsiden en kort stund hvis jeg presset hånda litt innover (er 17+3) og trodde egentlig det var altfor tidlig men hehe Hadde ikke regnet med å kjenne noe som helst før uke 16-17, og hadde ikke regnet med at jeg kunne kjenne bevegelser fra utsiden før uke 21-22ich.. Men det er utrolig herlig da Å endelig føle meg gravid, kjenne bevegelser der inne, bevis for liv liksom (SÅ ul i uke 12, men det rushet holdt bare til uke 13 hehe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg kjente liv ca uke 13-14, rare dunk i magen, spesielt hvis jeg reiste meg fra sittende stilling. Det var ikke hver dag, kunne gå mange dager i mellom, men etterhvert ble jeg helt sikker på at det var det. Samme type følelse, samme plass, akkurat der livmora var, og bare en sånn følelse ;-) Nå er det helt stille gitt...hehe
stripete sjiraff Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg var ca uke 20 - 21 om jeg husker riktig. Var etter UL i uke 19. Mulig jeg egentlig kjente noe tidligere enn det, men visste jo ikke hvordan det skulle kjennes ut:-)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg kjente ikke noe særlig før uke 17-18. Veeldig svake tegn, bobler som sprakk, kjentes litt som en fisk som sprellet der inne. Er uke 27 nå og har kjent liv daglig i et par uker. Har såvidt begynt å se det utenpå magen av og til. Rundt uke 22 tror jeg det var vi kjente det på utsidebn av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå