Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 I begynnelsen av forholdet var sexlivet til meg og mannen helt fantastisk. Vi hadde sex hver dag, og det var alltid bra sex. Men etter at vi fikk barn har det bare gått nedover. Jeg har selv et ganske stort behov for sex, og kunne fint hatt sex hver dag fremdeles. Det krever ikke sååå mye tid. Han, derimot, tar aldri initiativ til sex. Så da blir det til at jeg maser, og at den sexen vi har som regel er planlagt fordi jeg vil gi ham litt "forberedelsestid". Føler det blir litt sympatisex fra hans side, og derfor krever jeg ingenting av ham under sexen. Forspill vet han ikke hva er for noe engang, hvis det ikke er fokus på ham da. Jeg gjør alt han ber om, og er med på alle hans ønsker og fantasier. Gir ham oralsex hver gang vi har sex, og gjør alt han spør om. I løpet av 4 år har han gitt meg oralsex 2 ganger, det er 3 år siden sist. Jeg klarer ikke å komme av kun samleie, så det er 3 år siden sist jeg fikk orgasme... Blir bare mer og mer seksuelt frustrert her, og det er nok det som gjør at jeg ikke har gitt opp enda. Hver gang håper jeg at denne gangen skal bli annerledes, og at vi skal ha sånn sex som vi hadde før... Han nyter det mens vi holder på og var veldig interessert i sex tidligere, så han er ikke aseksuell eller noe. Føler ikke jeg ser ut som et dass heller... Selvfølgelig, jeg ser ikke ut som jeg gjorde før jeg fikk barn. Puppene og rumpa er litt slappere og jeg har noen strekkmerker, men jeg trener meg, sørger for å være velstelt og nydusja og kler meg pent + bruker sminke og ordner hår hver dag. Ellers er forholdet supert, vi koser masse og har mye kjærestetid, krangler sjelden og samarbeider veldig bra. Jeg har prøvd å ta det opp med ham, men han blir bare sur og vil ikke snakke om det... Han sier at han bare er sliten. Jeg vil kunne ha spontan sex, og ikke bare sex som er planlagt på forhånd. Jeg vil kunne overraske ham en kveld med rødvin og sexy undertøy, men det kan jeg ikke - for om han blir med er det sansynligvis sympati, og sansynligheten for at han ikke vil er ganske stor. Noen som har noen tips til meg? Vi har sex omtrent en gang annenhver uke, alltid på mitt initiativ.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 oi - var som å lese om meg selv det siste året...har tatt seg opp nå, men er ikke helt tilbake der vi var. Nå prøver vi faktisk på baby (jeg har en fra før, ikke hans) jeg har slitt med tålmodigheten og kjenner meg så igjen i den "sympatisexen", og det er så kjipt!! håper det snur seg for dere snart!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 "Godt" vi er flere ihvertfall, syns det alltid er mannfolka som klager over for lite sex :-) Flott det har tatt seg opp igjen for dere! Lykke til med babylaging :-) HI
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 For meg virker det ikke mye sympatisk av han å ha sex med deg uten at du får orgasme.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Vi har vært litt inne i samme spor her og. Min mann tar initiativet til sex ved å si:kan du suge? Jeg vil mye heller bli bitt i nakken og strøket over brystene. Så jeg har forklart han hva jeg mener,og det er blitt bedre,men det går tregt. Når det gjelder selve sexen så forteller jeg han hva jeg vil ha og motsatt. Om jeg suger han, og ønsker å bli slikket, så legger jeg meg i 69. Vil jeg bli tatt i den og den stillingen så sier jeg det. Mange menn liker å bli litt dominert og de liker å tilfredstille oss og. Leketøy er og artig,og gode hjelpemidler. Om han ønsker å ha samleie med deg, så kan du stimulere deg selv samtidig. Tips til deg for oftere sex,hmm Møt opp naken,ha med øl. Neida,bare tulla. Det kan ta seg opp om dere får ett bedre sexliv. Selv er jeg en stor fan av å sende meldinger når han ikke er hjemme. Sånn laaangt over kanten grove: er så kåt, kom å ta meg store gutt. Tar på meg selv nå, skulle ønske du var her. Blir så våt nåe jeg tenker på kuken din i munnen min. osv osv. da kommer han stort sett fort hjem ja,hehe Man må tørre å satse for å vinne! Lykke til jenter
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg kjenner meg sååå igjen. Sympatisex, akkurat det vi har. Tipsen om å sende meldinger med sexuelt innhold er grei, men en del av problemet er jo den manglende initiativ mannen viser. Jeg vil føle at han begjærer meg! At han ikke gidder å stimulere meg, at det er alltid meg som må begynne og sørge for at det blir godt - det ødelegger. Vi har ikke hatt sex nå på nærmere 3 måneder og pokker om han tror jeg begynner igjen. Kommer han ikke i sving snart gir jeg opp forholdet, jeg vil ikke leve i et asexuelt søster-bror-forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå