rødt&blått Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Tenkte å kjøpe en brukt, men er usikker på hvilken jeg skal gå for! Ulempen med byssanlull er at det må 2 kroker til... men den ser mest lun ut og vil jo da ikke kunne snurre slik jeg forestiller meg at leandervuggn lett vil gjøre? Noen med erfaring her?
BlåBlå Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Vi har hatt Leander, og jeg valgte den fordi den har flat madrass i bunnen, og ikke er buet som mange andre slike er. Hadde ikke noe problem med at den snurret. Det er jo ikke store farten de skal ha....
rødt&blått Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Ok, men hva er fordelen med flat/stiv madrass egentlig?
BlåBlå Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det ser bedre ut for babyen, det er lettere å bevege seg enn om han ligger nede i en dump. Vet de byssanluss vuggene skal være veldig gode, men til å sove i på natta, synes jeg de skal ha flat bunn. Tenker også på overoppheting, og kvelningsfare når de ligger i en ball med dyne og det hele (men jeg er litt hysterisk på det) Overgangen til stor seng blir også mindre da. Så : Jeg vet ikke hva som er best og verst, men utifra egne synsinger valgte jeg den med flat bunn.
rødt&blått Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Ok, takk for svar iallefall! Ser den med lettere overgang til seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå