Gå til innhold

Utrolig utmatta og lite energi, kun uke 32...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en ganske grei graviditet til nå, men de siste to ukene har formen (og humøret) bare rast nedover.

Føler meg ekstremt tung og svær (gått opp snart 11 kg), blir lett andpusten og orker "ingenting". Sover elendig om natta som følge av konstant halsbrann, leggkramper, tissing hver annen time, baby som sparker med en gang jeg legger med i en komfortabel stilling, og vond korsrygg. På dagtid er jeg bare trøtt, hormonell og holder på å bli gal av den jævla halsbrannen...

Er også redd for å bli enda større, kiloene bare fortsetter å rase på...

Sorry klagingen, måtte bare få det ut:(

Skrevet

Hahaha..... hørtes ut som du beskriv meg.....har det akkurat likens!!!!

litt trøst det er flere av oss !!! får nesten ikke på meg strømper heller.... er i uke 33 eller 35 usikker. Kan ikke gå fort bortover golvet før lungan mine skrik etter luft.... lure på om det e slik å ha kols...?

Skrevet

Skulle tro jeg leste om meg selv...har vært slik de siste ukene på meg også....kan ikke huske sist jeg fikk en god natts søvn=0)

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen! Sånn hadde jeg det også for 3-4 uker siden. Og i tillegg to syke barn,bekkenløsning og minimalt med nattesøvn.

Nå er jeg i uke 35 og føler meg fantastisk, beste form jeg har vært i dette svangerskapet! Bekkenet er bedre enn noen gang, barna er friske, halsbrannen har roet seg etter at jeg sluttet å spise banan og jeg har mye mer energi. Sover fortsatt ikke kjempebra, men kan ikke klage.

Så trøsten er: Selv om du har det helt grusomt nå, så betyr ikke det at det trenger å vare ut svangerskapet! Lykke til, og god bedring!

Skrevet

Melder meg på her jeg også, sliter med det samme. Bare at jeg er i uke 31 og har gått opp hele 17 kg!!!!!!!!! Det er myyye ekstra å dra på. Blir ikke akkurat bedre for bekkenløsningen da... Huff, ble skikkelig deprimert etter legebesøket idag. Fikk sjokk av vekten :-(

I tillegg fikk jeg vite at jeg har ekstremt lav blodprosent, så Floradix hjelper visst ikke på min jernmangel. Det var så ille at legen spurte om jeg var veldig sliten for tiden og om jeg ble andpusten av å gå opp en trapp etc. Og ja - det kan jeg love at jeg blir! Nå kjøpte jeg jerntabletter og håper at de virker rimelig raskt. Har null overskudd til lille gutten min, stakkars..

Skrevet

Er med på den!

Har hatt det utrolig bra til nå, ikke no kvalme eller noen verdens ting..

men nå er jeg sliten og har vondt i ryggen, dårlig med søvn, humøret er helt på tryne ..

Er i uke 32, så er ikke lenge igjen da :)

gleder meg til å bli ferdig :D heheh :)

Ståpå ! ;)

Skrevet

Kjenner meg delvis igjen. Særlig etter dager der lillegutten min har vært veldig aktiv/litt vanskelig(virker som en begynnende trassalder eller noe). Da verker kroppen og jeg skjelver og blir helt grå av utmattelse:( og jeg har fortsatt 10 uker igjen, sukk:(

trøsten er at det blir bedre etter fødselen, hvertfall med kiloene:) og da kan du velge sovestilling uten å tenke på om det er komfi for andre enn deg;)

stor klem

Skrevet

jeg hadde det akuratt likt slik du beskriver det for noen uker siden!

Jeg er i uke 24 nå, men fant ut jeg hadde litt lite jern og i blodet, så jeg tok noen tabeletter som hadde både jern, folat og c-vitaminer i en og samme tabelett, og det ble bedre :) Er ikke så slapp lenger, men er jo fortsatt sliten og veeeldig tung :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...