Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Ungen er dødsfornøyd, for nå har mamma kjøpt rockering. Hun påstår også at mamma ser ut som "ei rotte som blir banka" når hun rocker. Det føles også sånn, faktisk. Vondt vondt vondt, så det bør være effektivt - nå har jeg kjent meg mørbanka rundt hele den runde midten i et kvarter etter mine to minutter rocking (med skrik og ojing), og nå kjenner jeg at det er noe som begynner å skje inni der, som om noe har funnet ut at det er mulig å eksistere på et mer bevisst plan. Antakelig er det bare blåmerkene som jobber.
prekæs Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Jeg bare minner om at blåmerker kan være ett resultat av gårsdagen. Jentungen har vist fram opp til flere solide merker i dag.
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Du sier noe. Jeg fikk krampe i leggene flere ganger i natt, faktisk, av å stå og vente i fire timer og så hoppe og slåss i to. Men det var så inderlig verd alt sammen. Og så er jeg faktisk sykt dehydrert vært i hele dag - kunne jo ikke drikke i går siden da måtte jeg tisse, og svetta litervis, så siden vi kom hjem i natt har jeg drukket en liter brus og antakelig fire liter vann. Beste treningsøkta.
Anne-B. Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg mangler det rockegenet. Jeg ser antageligvis ut som ei rotte som blir banka, og så mister buksa.
Gjest sug lut Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Du er jo kulebollafeita av en god grunn. Jeg er kulebollafeita uten unnskyldning, og det er fullt mulig å rocke med den ringen der (halvannen kilo og diameter som gir selv meg klaring til kantene). Og så er det utrolig morsomt å rocke med ungen, da, som bare ser det som en lek vi kan gjøre sammen - ikke så mye magetrening som har som bieffekt at ungen får en kjempeopptur av at mamma har uendelig mye tid til bare morsomme ting for oss jentene, og dessuten at mamma er mye dårligere til det enn henne.... og i tillegg ser latterhylende rar ut.
Anne-B. Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Hehe. Denne kulemagen er bare med og kamuflerer den andre, så om ikke lenge har ikke jeg noen unnskyldning heller. Kanskje rocking i stua bør tas opp til vurdering igjen, vi har jo tross alt litt mer plass enn i en 51 kvadratmeters familieleilighet i studentby nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå