Gå til innhold

Dere som har vært på ultralyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoisann. Tvillingene dine vokser fort, så fantastisk!

Var på ultralyd da jeg var 7+1 og nurket var hele 7 mm langt. Legen mente det var i underkant og at vi sannsynligvis ligger 3-4 dager bak det min egen utregning tilsier, (men at det ikke er noe poeng i å flytte termindato av den grunn).

Jeg var i dag og da er jeg 10+5. Nå ble jeg plutselig veldig usikker, fordi jeg synes da virkelig at legen sa at h*n var 3,6 cm, og dette var helt etter skjema.. Hm.. Har legen sagt 6,3 cm i stedet, og så er det bare jeg som roter? Jeg trøster meg uansett med at alt var i skjønneste orden, og jeg stoler på at legen har rett i det:-)

Jeg fikk med papirene, og måtte dobbeltsjekke, men står 5,4 cm på de. Kanskje det var til sammen..hehe.. Men, han mente at terminen kanskje ikke stemmer, får sjekket det bedre 26 april når jeg skal på ny ultralyd.

Hadde innvendig sist, tror kanskje det blir vanlig neste gang, litt usikker.

Annonse

Jeg var på ultralyd denne uken og var da 9+0 etter egne beregninger, og da var den lille klumpen 2 cm - legen mente at jeg kanskje er litt kortere på vei, for vanlig lenge ved 9 uker er visstnok 2,2 cm. Kjempegøy å se det lille hjertet slå! <3

Annonse

vi var 10+3 og da var lille litt over 4 cm..:)

anonym 14:52: du mner vel 40mm hhihihi:) det hørtes ganske mye ut for å være 7 uker...sikker på at du ikke er lengre??

rart hvis vi som er 10 uker har ett like lite foster som deg i uke 7...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...