Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Noen som har noen trøstende ord? Jeg venner meg sikkert snart til det, men synes det er så ille å tenke på at jeg ikke skal hygge meg på tulla hele dagen. Hun er bare 8 mnd, og det skjer så mye spennede om dagen med krabbing og tenner, som jeg kommer til å gå glipp av. Huff, har grått flere ganger i dag...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Husker følelsen. Det er litt kjipt de første dagene, men så går det gjerne over. I hvertfall hvis du har en jobb en trives med! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Det går seg til, men det er vel også kjiitp og tenke på at barnet ditt vil gå sine første skritt i bhg/dagmamma?? Du kunne jo ha planlagt litt og hatt permisjon i noen og 50 uker så kunne du jo vært hjemme i noen uker ekstra, men passet det ikke med livsituasjonen så er det jo ikke noe og gjøre med!:-) Lykke til på jobb!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Pappaen skal ha resten av permisjonen. Kunne jo ikke akkurat nekte han det da. Han er jo tross alt like mye omsorgsperson som meg. Forhåpentligvis lærer hun å gå før hun begynner i barnehage i august!
alvefrøken Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Skjønner det veldig godt! Derfor har jeg vært hjemmeværende i fire år, og skal være det i tre år til, slik at den minste (nr3) får det samme som de andre. Småbarnsperioden er så viktig å få med seg synes jeg, så det vil jeg ikke gå glipp av. Også synes jeg det er viktig at barna får en trygg og rolig start på livet sitt.
Gjest Tale30 Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Huffda Det går seg nok til, tror du ikke? Du får satse søt på kvalitetstid når dere har fri sammen! Når det kommer til trygg og rolig start på livet, så tror jeg at det kommer litt an på barnet. Jeg har en ettåring i barnehage, og hun storkoser seg! Hun var hos helsesøster for et par dager siden, og hun i likhet med mange andre har kommentert at hun er usedvanlig harmonisk og blid. Masse lykke til i alle fall. Jeg opplever at jeg etter at jenta begynte i barnehage får masse kvalitetstid med henne likevel, og jeg har ikke gått glip av noe foreløpig. Jeg syns heller jeg får oppleve mye mer fordi hun henter med seg nye kunster hjem som hun har lært i barnehagen. Det er jo ingen som sier at hun skal ta sine første skritt når du ikke er der, det kan like gjerne skje i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå