Gå til innhold

kan man ha 2 eggløsninger??need svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige torsdag var jeg på dag 9 i syklusen,altså 2 dager ca etter mensen var over fikk jeg fullt utslag på eltest å alle småsmerter å slim som hører med el,å de smertene jeg bruker å ha noen dager etterpå,

men idag har jeg akkurat samme elsmerter å fullt utslag på eltest å kjenner jo på meg at el er nå og..hva skjer liksom?? er d mulig liksom eller? noen andre som har opplevd dette?

går på min 2 doble pergokur,kan d ha noe å si?

på forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt

Skrevet

jeg har ikke peiling på hverken pergogreier eller el-greier - men toeggede tvillinger blir nødvendigvis til ved at man har eggløsning der to egg løsner... så ja...

Skrevet

positiv EL test kan jo bety gravid da ;)

Skrevet

Det er mulig at du har tatt to eggløsninger ja, som nevnt er det jo to egg som blir befruktet ved toeggede tvillinger.

Ellers er det mulig at kroppen prøvde å få til eggløsning på dag 9, men klarte det ikke, og prøver igjen nå. http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Lykke til!

Skrevet

jeg trodde også at jeg hadde hatt to eggløsninger. men det viste seg at det sikkert var egget som festet seg, da jeg fikk de samme smertene osv.. det forklarte iallefall legen. Så kansje du er gravid :)

Skrevet

Du har vel fått det svaret du skal ha!

Toeggede tvillinger blir til ved 2 eggløsninger. Så ja, det kan du ha!

Skrevet

takk for svar jenter:)

ja så utroli merkeli,for denne gangen om jeg har eggløsning nå igår el idag så har jeg de samme elsmertene som jeg bruker å ha å i tillegg de smertene jeg bruker å få noen dager etter Jeg har el,ca 3-4 dager etterpå. å de hadde jeg jo noen dager etter dag 9 for ei uke sie..nei kvinnekroppen er så utroli merkeli altså,er det rart man blir smårar i hodet sitt:)

nei er vell bare å vente å se om ikm kommer eller ikke:)

men takk igjen,håper jeg veldi snart kan komme inn til dere igjen:)

har forresten vært gravid me tvillinger,men mistet dem i MA ifjor februar.

men de var mest sannsynlig eneggede..

blir spennende å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...