Gå til innhold

kan man ha 2 eggløsninger??need svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige torsdag var jeg på dag i syklusen,altså 2 dager ca etter mensen var over fikk jeg fullt utslag på eltest å alle småsmerter å slim som hører med el,å de smertene jeg bruker å ha noen dager etterpå,

men idag har jeg akkurat samme elsmerter å fullt utslag på eltest å kjenner jo på meg at el er nå og..hva skjer liksom?? er d mulig liksom eller? noen andre som har opplevd dette?

går på min 2 doble pergokur,kan d ha noe å si?

på forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*var jeg på dag 9 i syklusen

Skrevet

Nei, du kan ikke ha to eggløsninger i en syklus.-Om du ikke slipper to egg samtidig da,-toeggete tvillinger:) Høres jo ut som den andre dagen for eggløsning stemmer best....

Skrevet

ok,så når man får toeggede så slipper man eggene samtidig?

har vært gravid me tvillinger,men vet enda ik om de var 2 el 1eggede,men mest sannsynlig var de eneggede.

jau jau da er d bare å hoppe i høyet ikveld da;)hihi

takk for svar magica:)

Skrevet

Det går fint ann at man har 2 eggløsninger. Niesa mi ble gravid med tvillinger, og dette er svert skjeldent; Det var 1 ukes forskjell på disse. Altså den ene var eldre enn den andre. Men MEGET skjeldent:)

Skrevet

Jeg har også lest at man kan ha det.. Men som skrevet over så er det nok ikke så vanlig..

Skrevet

takk for svar,spurte på 1trimester å fikk flere svar der som tilsier at man kan ha 2 eggløsninger. veldi merkeli iallefall,kan jo være jeg overproduserer pga pergo.

er jo bare å vente å se da hva som skjer:):)

Skrevet

Jeg har toeggete tvillinger, og fikk da vite at jeg slapp to egg på en gang...Mener faktisk å ha lest etterpå også at man normalt ikke kan ha to eggløsninger til forskjellig tid i samme syklus. Men finnes kanskje noen meget spesielle unntak der, som med andre ting...Du kan jo søke etter det på nettet om du vil vite mer om det:) Lykke til ihvertfall!

Skrevet

ja har ikke hørt om det før men flere som har sagt at det går ann,men tviler egentlig på at det er tilfelle her:)

sikkert bare ett egg som ville slippe men som slapp nå i disse dager istedetfor:):) men takk for det magica:)

Skrevet

Bare hyggelig:) Du kan lese om det på www.pernille.info. Der står det at 2 egg i en syklus må slippes innen 24 timer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...