cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 forrige torsdag var jeg på dag i syklusen,altså 2 dager ca etter mensen var over fikk jeg fullt utslag på eltest å alle småsmerter å slim som hører med el,å de smertene jeg bruker å ha noen dager etterpå, men idag har jeg akkurat samme elsmerter å fullt utslag på eltest å kjenner jo på meg at el er nå og..hva skjer liksom?? er d mulig liksom eller? noen andre som har opplevd dette? går på min 2 doble pergokur,kan d ha noe å si? på forhånd takk for svar:)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2010 *var jeg på dag 9 i syklusen
magica fra tryll Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Nei, du kan ikke ha to eggløsninger i en syklus.-Om du ikke slipper to egg samtidig da,-toeggete tvillinger:) Høres jo ut som den andre dagen for eggløsning stemmer best....
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2010 ok,så når man får toeggede så slipper man eggene samtidig? har vært gravid me tvillinger,men vet enda ik om de var 2 el 1eggede,men mest sannsynlig var de eneggede. jau jau da er d bare å hoppe i høyet ikveld da;)hihi takk for svar magica:)
BikkjeBisk Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Det går fint ann at man har 2 eggløsninger. Niesa mi ble gravid med tvillinger, og dette er svert skjeldent; Det var 1 ukes forskjell på disse. Altså den ene var eldre enn den andre. Men MEGET skjeldent:)
Smurfeline87 Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg har også lest at man kan ha det.. Men som skrevet over så er det nok ikke så vanlig..
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2010 takk for svar,spurte på 1trimester å fikk flere svar der som tilsier at man kan ha 2 eggløsninger. veldi merkeli iallefall,kan jo være jeg overproduserer pga pergo. er jo bare å vente å se da hva som skjer:)
magica fra tryll Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Jeg har toeggete tvillinger, og fikk da vite at jeg slapp to egg på en gang...Mener faktisk å ha lest etterpå også at man normalt ikke kan ha to eggløsninger til forskjellig tid i samme syklus. Men finnes kanskje noen meget spesielle unntak der, som med andre ting...Du kan jo søke etter det på nettet om du vil vite mer om det:) Lykke til ihvertfall!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2010 ja har ikke hørt om det før men flere som har sagt at det går ann,men tviler egentlig på at det er tilfelle her:) sikkert bare ett egg som ville slippe men som slapp nå i disse dager istedetfor:) men takk for det magica:)
magica fra tryll Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Bare hyggelig:) Du kan lese om det på www.pernille.info. Der står det at 2 egg i en syklus må slippes innen 24 timer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå