Lynn Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Skjønner ikke noe jeg.Hadde mensen 14 mars...har 29 dager mellom.Så skulle hatt den igjen den 12 april.Tror jeg hadde velig sen eggløsning denne gangen,rundt den 1-2 april.Hadde veldig vondt då.Lørdag som var hadde jeg store smerter i eggstokkene mine.(skulle tro mensen kom) så ga det seg.Men det er ikke noe tegn på mens heller.Tok test i går den var negativ.Men vist jeg har hatt sen eggløsning,så er det jo ikke sikkert at testen viser noe ennå???? eller???
MiraculixGRAVID Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Det kan godt være du er gravid, mensen er jo uteblitt og om dere hadde sex rundt el er jo sjangsen tilstede :-) Om el var senere, kan det jo være at tr blir litt senere også - MEN det vil jo også gi senere utslag på gr.test. Vent en dag eller to å test igjen :-) Lykke til!
Lynn Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Tusen takk for svar...Har ikke noe symptomer på mens heller....men no når jeg har skrevet om det kommer vel mensen tenker jeg
MiraculixGRAVID Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Skjønner tanken din :-) Har skjedd meg før. Men ikke mist håpet, det kan godt være en spire som ligger å vokser der inne vettu :-) Lykke til!
..snøklokke.. Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Denne gangen testet jeg ikke positivt (svakt) før 6 dager over ikm. Så egget må ha festet seg sent. Slik kan det selvsagt være for deg også. I tillegg hadde jeg meget vondt i magen ca 4-5 dager før ikm, føltes ut som elsmerter blandet med menssmerter. Så jeg syns du skal vente noen dager til, og prøve teste igjen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå