Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Vi har en bestemor om skal til Tyrkia.Tenkte å få henne til å shoppe litt til oss. Noen som veit hva som er å få kjøpt til de små??
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 ikke så mye egentlig, kommer jo litt an på alder da. r masse klær, fake selvfølgelig, noe er kult, en del blir ganske harry. Vi hadde en gutt som var 6 da vi var der, og han kom vel hjem med 4 fotballdrakter, så har dere noe int for d finnes d masse.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 vi fant massssssse klær å lekere. men så var vi på markeder å byer som ikke er vanlige turistmål å en god del billigere også da. kom vel hjem med ca.15 sett med bukser å genser,x antall tskjorter å shortser,capser,fotballdrakteer. fant også en del leker osv.
Lillemus Mei Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Ull, ull, ull, ull, ull og atter ull. Har en i familien som har kjøpt ull der flere ganger, den har en fantastisk kvalitet!!! Hun kjøpte korte t-skjorter (her finnes ikke slike, merkelig nok) i den beste ullen jeg har kjent, tykke og gode, tåler alt, og veldig praktisk under gensere. Ull-plaggene lukter forferdelig i butikken men må vaskes før bruk, lukten forsvinner etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Huff, dere går rett i fella! Kvaliteten er elendig, syntetisk, blir misfarget.. strikken i livet er kjempe stram og formen holder seg ikke. De krymper minst en størrelse, og dette er uansett om du kjøper det på billige turiststeder eller i flott barnebutikker..! Dette har jeg erfart på 3 året nå, burde lært før men så ser det jo så fint ut så håper hver gang..! Ender opp med å ta det på en gang, tar et bilde og av igjen.. Bortkasta! Merkelig at du har funnet bra ull, de fleste kjøper med ull til tyrkia i gave pga at de ikke får tak i brukbart ull til barna der! Stivt og klør sier de. Hvor fant du det som var bra? Det må jeg sjekke ut!
Lillemus Mei Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Noe jeg aner ikke hvor hun fant det! Men det vi fikk var veldig bra i allefall, så det kan jo være kvalitetsforskjeller kanskje..? Synes i allefall de tykke t-skjortene var helt herlige, finner bare med lange ermer her, og så var de veldig tykke. Men Tyrlia er jo stort så hun kan jo ha været i en god butikk. Hun hadde også med seg noen grelle kjoler full av blonder, stivt og ekkelt, men vi fikk noen treningsdrakter i bomull, ikke de fineste jeg har sett men de var helt fin kvalitet og greie hjemme-klær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå