Gå til innhold

Hva er bra å shoppe i Tyrkia til de søte små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en bestemor om skal til Tyrkia.Tenkte å få henne til å shoppe litt til oss. Noen som veit hva som er å få kjøpt til de små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så mye egentlig, kommer jo litt an på alder da. r masse klær, fake selvfølgelig, noe er kult, en del blir ganske harry. Vi hadde en gutt som var 6 da vi var der, og han kom vel hjem med 4 fotballdrakter, så har dere noe int for d finnes d masse.

Skrevet

vi fant massssssse klær å lekere.

men så var vi på markeder å byer som ikke er vanlige turistmål å en god del billigere også da.

kom vel hjem med ca.15 sett med bukser å genser,x antall tskjorter å shortser,capser,fotballdrakteer.

fant også en del leker osv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ull, ull, ull, ull, ull og atter ull. Har en i familien som har kjøpt ull der flere ganger, den har en fantastisk kvalitet!!! Hun kjøpte korte t-skjorter (her finnes ikke slike, merkelig nok) i den beste ullen jeg har kjent, tykke og gode, tåler alt, og veldig praktisk under gensere. Ull-plaggene lukter forferdelig i butikken men må vaskes før bruk, lukten forsvinner etterhvert.

Skrevet

Huff, dere går rett i fella! Kvaliteten er elendig, syntetisk, blir misfarget.. strikken i livet er kjempe stram og formen holder seg ikke. De krymper minst en størrelse, og dette er uansett om du kjøper det på billige turiststeder eller i flott barnebutikker..! Dette har jeg erfart på 3 året nå, burde lært før men så ser det jo så fint ut så håper hver gang..! Ender opp med å ta det på en gang, tar et bilde og av igjen.. Bortkasta!

Merkelig at du har funnet bra ull, de fleste kjøper med ull til tyrkia i gave pga at de ikke får tak i brukbart ull til barna der! Stivt og klør sier de. Hvor fant du det som var bra? Det må jeg sjekke ut!

Skrevet

Noe jeg aner ikke hvor hun fant det! Men det vi fikk var veldig bra i allefall, så det kan jo være kvalitetsforskjeller kanskje..? Synes i allefall de tykke t-skjortene var helt herlige, finner bare med lange ermer her, og så var de veldig tykke. Men Tyrlia er jo stort så hun kan jo ha været i en god butikk. Hun hadde også med seg noen grelle kjoler full av blonder, stivt og ekkelt, men vi fikk noen treningsdrakter i bomull, ikke de fineste jeg har sett men de var helt fin kvalitet og greie hjemme-klær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...